Aston & Lukas

Alla inlägg den 18 september 2008

Av AnnCatrin - 18 september 2008 09:57

Hallå!
Har man tagit f-n i båten så ska man visst ro han iland oxå säger dom som vet, men det tar extremt mycket tid och energi att lägga upp en ny sida, jag kanske krånglar till det och gör det onödigt tidskrävande, vad vet jag, jag är ny på det här!
Den här sidan har jag haft ca ett halvår och det var ju lite pyssel att få till det, nu måste jag lära mig nya saker igen......jobbigt!
Men nu börjar det ta form och i tanken så är det den nya sidan som gäller så då får det bli så!
Den har både för och nackdelar, den största minusposten är ett helt värdelöst bildgalleri, men jag har pratat med supporten och det ligger på önskelistan att förbättras.
Det viktigaste är att det går att lägga upp bilder på bloggen, av statistiken att döma på denna sida så är det inte så många som går in i galleriet ändå.
Så tillsvidare kommer större album att läggas upp på Picasa.
länkar till dessa ligger på bildsidan.
Sen är det lite pyssel att kopiera över texter som jag har på denna sida men sakta men säkert växer det fram oxå.
......Så gissa om jag behövde en paus igår!
Vi åkte på sjukbesök till världens bästa Fabbe för att muntra upp honom lite.
Det blev inte någon promenad utan dom fick bara träffas och busa lite under ordnade former.
Fabbe var pigg och glad trots att han var stel och haltade lite till och från. Vi får hoppas att det blir en operation lite snabbt så att han slipper ha ont....lillgubben.

Vi följde med in för att kolla hur dom har det hemma......ånej!!!! Fabbe bodde en LÅÅÅÅNG trappa upp, som dessutom var hal som is......snacka om bambi......men till lyckades jag baxa upp Aston......och fick faktiskt ner honom igen efter lite pyssel......hörru Aston, dax att du lär dig att gå i långa trappor oxå!
( jättefin lägenhet Johanna )
nä, nu ska jag återgå en stund till mitt "byggare Bob bygger hemsida projekt"......har 26 dagar kvar på provtiden innan dom vill ha betalt, så än kan jag dra mig ur......
Har fått muntliga garantier att denna sida aldrig skall beläggas med reklam, om jag inte själv väljer det det vill säga!
Det som jag tycker är himla bra nu när jag är mitt i "byggeriet" är att sidan inte publiceras förän jag bestämmer mig för det, kul att kunna visa den relativt klar.
Förövrigt står väl lite packande inför morgondagens resa, vi åker tidigt imorgonbitti och skall stanna till både i Uppsala och STHLM för att kolla in lite HD prylar.
Tänkte även slinka in hos veterinären för en vägning av hunden som blir 7 månader på lördag. Stora killen!
Ha en trevlig helg allihopa !!!!! / AC


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Skapa flashcards