Aston & Lukas

Alla inlägg den 23 september 2008

Av AnnCatrin - 23 september 2008 09:12

Hallå !
A´puh, det är mycket att tänka på, nu har jag bytt gästbok så att det går att lägga in sin hemsidesadress för den som vill, skall kolla ett tag om denna funkar, i så fall måste jag betala in en slant för att slippa reklamen där oxå, men det känns mindre viktigt att det är reklam där.
naturligtvis så raderade jag den andra gästboken innan jag kollat om det var nåt nytt inlägg, så plita gärna ner en rad i den nya!
Sen ska man tydligen ha nån RSS-historia för att kunna lägga upp sidan på tex Bloggkoll.
Jag jobbar på den saken.
Och mitt i alltihop så kommer jag ihåg att jag glömt att ta ett förtjusande 7 månaderskort på hjärtebarnet !
Han kan ju få men för livet om jag börjar försaka så viktiga saker.......
Som vanligt så lämnar  mina ståkort mycket övrigt att önska!
Idag var det fotografering direkt hemkomna från skogen så då får tungan hänga utanför!
Ja´skogen ja´...........är det inte ljuvligt såna här´a dagar men klar fin luft och goda välsmakande bajshögar under löven......
JAG BLIR TOKIG när han ska äta skit, idag var det lugnt ända tills vi måste snedda över elljusspåret, tydligen var det nån skitnödig joggare som tyckte att det var onödigt att älga hem på dass när hela skogen stod till förfogande som ett gigantiskt skithus.....
.....Och vad är första reflexen när det hänger bajsindränkta löv och blad ur munnen på hunden ????
JO´man kör in näven i käften på hunden för att få tag på det innan han sväljer skiten ( bokstavligt talat )....och sen är det bara att glatt vandra vidare med en annan människas bajs på sina händer......grrr
Jag tror att jag måste mejla runt till kullsyskonen och höra om någon har en hund av icke bajsätande karaktär, och sen förhandla om ett byte.....( och hoppas att dom inte läser detta och förstår varför jag vill byta)
Allvarligt..! hur äckligt är det inte? men jag kan ju inte börja vandra runt på asfalterade gångvägar bara för att slippa detta problem, nä´ nu gäller det att lägga upp en krisplan för detta, kanske plasthandskar, handsprit och vattenspruta kan vara nåt?
Blir till att kånka runt på en ryggsäck då....hmmm.

Nu ska jag pula vidare på hemsidesbyggandet, det blir nog bra när det är klart, det måste det bli annars blir det akutpsyk nästa för min del.....
Ha de bra / AC





mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards