Aston & Lukas

Alla inlägg den 27 september 2008

Av AnnCatrin - 27 september 2008 10:23

Hallå och godmorgon.....eller förmiddag, morgon var det väl när jag blev väckt klockan fem bara för att upplysas om att det fanns någon som inte kunde sova.......faller under kategorin " onödigt vetande".......
Nåväl nu är jag hemma igen efter ett dygn på jobbet, skönt att sova i min egen säng inatt!
Halta hunden historien då´? Ja´inte är det nåt fel på honom sa min mor, han flyger ju som ett tok och hoppar högt i luften när det kommer barn ( hon bor nära en skola) Inte ett pip har han gett ifrån sig och jag kan inte heller se att han är halt, så för tillfället blåser jag faran över!
Maken funderar på att ta en tur med hojen, så funderar inte jag, den står så bra parkad i garaget så !
Ska nog försöka lägga in lite mer bilder på hemsidan och färdigställa den, sen tänker jag stänga ner den gamla sidan, det syns tydligt att besöken sjunkit drastiskt där så förhoppningsvis så har ni hittat hit istället!
Jag ska anmäla till en utställning till i november som Anneli nosat upp.
en inoff i Hudik, det blir premiär som Junior, känns som ett bra träningstillfälle!
Börjar kännas lite larvigt att kalla honom valp......det är ju stora grabben nu!
Nu ska jag ta en liten stödvila sen ska jag kasta mig över fotosidan....men det känns motigt att börja om med kort man redan lagt in en gång så nu blir det hårdsållning!

ha en fortsatt trevlig helg / AC


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards