Aston & Lukas

Alla inlägg den 5 mars 2009

Av AnnCatrin - 5 mars 2009 22:44

Hallå!
kastar in några rader på kvällskvisten.....trots att jag påstår mig vara upptagen med annat.
men ikväll var det rast och vila och som tur för mej så jobbade Camillas make så jag fick hänga med på hockey......vilket tryck i arenan och vilken dj-vla pärs innan slutsignalen ljöd ! 2-1 till Timrå
Och som vanligt med min goda timing så jobbar jag både lördag och måndag som båda är matchdagar.....hmmm
Aston var VÄLDIGT inresserad av att lukta på matte kan jag lova när jag kom hem, det tog nån sekund innan poletten föll på plats ...AHA, jag har varit hemma hos Tuffa.....och hon löper, det gick minsann inte stornosen obemärkt förbi ;0)
Röntgencertifikatet kom med posten och det var som väntat bara  högerbenet som hade artros ....han är duktig den där Audell !
Även om inte resultat motsvarade förväntningarna så var det ändå värt att åka dom där milen för att få svar direkt och inte behöva gå och fundera i en vecka.
Nä nu ska jag pula med sidorna en stund innan det är dax för att nanna på kudden.
ha de bra / AC
....och det blev en blogg utan bild på hunden idag igen, det är inte läge att knäppa några kort i det surväder som är ute och gamla bilder är väl ändå ingen vits att lägga in.......men han ser typ likadan ut som förra veckan om nån undrar ;0)

Av AnnCatrin - 5 mars 2009 09:18

Hallå!
nu har det äntligen kommit ut, resultatet, en mycket störig etta men som sagt, det kunde varit värre och förhoppningsvis behöver vi inte ta nån notis om den där oönskade siffran. och den tillhör bara det högra benet, det andra var ju ok.

 Undersöknings datum 2009-02-24
 Gudby Djurklinik                          Resultat HD grad A

Undersöknings datum 2009-02-24
Gudby Djurklinik             artros, lindrig utbredning (1)

ha de bra / AC


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards