Aston & Lukas

Alla inlägg den 17 mars 2009

Av AnnCatrin - 17 mars 2009 16:56

Hallå!
Idag har det varit kanonväder, väldigt blåsigt iofs men 6-7 grader plus och blå himmel......snön på taket hade inte en chans att klamra sig kvar så nu är snart allt borta.....på den sidan, på framsidan ligger allt kvar men där är det inte lika mycket för solen ligger på på förmiddagen så det brukar sällan rasa av.

Det blev en lång vända idag i skogen, bäst att passa på för snart får vi nog göra ett uppehåll för idag var det väldigt moddigt och trampar man inte precis mitt på stigen så sjunker man lätt ner i den porösa tösnön.
Aston får verkligen kämpa när han ger sig iväg utanför stigen, nu är det minsann ingen puderlätt kallsnö utan när han hoppar så fastnar han i snön som om det vore kvicksand och han sliter som ett tok för att ta sig tillbaka upp på stigen......men fluffskallen har ju glömt det 5 meter senare så då får  han får kämpa igen.....;0)

Egentligen skulle jag inte visa nästa bild men jag höll verkligen på att skratta ihjäl mig när jag skulle beskära bilden ovan och zoomade den först.....
vadå vindögd????? *asg*
Ja det är väl bara att vänta ut den där skallen som skall breddas och hoppas på det bästa.....
Undrar om han oxå fokuserar på att springa mitt på stigen?

Mattes sötnos!

13- månaders bild i förskott

tjoho matte!

Det var verkligen en härlig dag idag skönt att vandra runt och slippa interneteländet ett tag......jag var på så god väg med nya sidan osså poppar det upp en ny idé i skallen som jag måste testa och pang så hade jag helt plötsligt ett scriptfel igen så då gick det inte att göra så som jag hade tänkt och så blir jag osäker om jag vill ha det som det är just nu......ja ja, jag har ju all tid i världen att dona men jag vill att det ska bli klart nån gång så att jag kan släppa detta.....skall ge det en stund på em oxå så får vi se vad som händer.
Grannfrun fick förhinder så hon kommer på torsdag istället.....puh, då måste jag ju städa två gånger den här veckan ;0)
Imorse for jag runt som ett skållat troll så att det skulle se någorlunda anständigt ut......jag vill ju inte att hon skickar tanterna i "rent hus" på mig ;0).......ha de bra / AC


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards