Aston & Lukas

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av AnnCatrin - 18 mars 2009 20:17

Hallå!
jag idag så har jag varit till Birsta och hämtat canvasburen hos Henke, Anneli´s blivande man ;0)
Peppad av alla bilder på både Maxen, Olga, Tricko och Tuffa som verkade tycka att det här med eget krypin verkar hur kul som helst.......hmmm...eller hur? nu var ju herr Aston av en HELT annan mening....hua matte vad är det där för läskig monstergrotta......där tänker jag INTE gå in så det så......

Jag kastade in godis och hunden sträckte giraffhalsen så långt han bara kunde utan att behöva sätta en tass inne i buren.....till slut blev iallfall godissuget för stort och han måste ta ett steg in för att kunna nå godisarna längst in......ingenting är så farligt så att man kan låta en godis ligga och förfaras i Aston´s värld.....;0)

Sen var elaka matte framme med nästa genidrag...att lägga en grisknorr längst inne i hörnet.....hmmm....det tog ett tag men till sist så lyckades han norpa åt sig den och sen snabbt ut därifrån innan monsterburen slog sina käftar runt honom......film
Ja´vad ska man säga? Man kan ju tolka det som att han är tillräckligt smart för att fatta att det där med bur kan aldrig vara till fördel för honom, hur ska han då kunna ha koll på alla brudar på utställning om han sitter inlåst i det där tygskåpet??

Och inte hjälpte det att matte kröp in och satte sig heller.....men matte! passa dig, det kan ju vara rent av livsfarligt där inne...kom genast ut därifrån!
Nä´du matte nu har du nog gått på fel huggorm om du tror att du kan lura mig..........jag är vindögd inte blåögd! ;0)
Ja ja vi får väl ge det lite tid, den får stå framme så kanske han kan tänka sig att kliva in frivilligt utan att göra sig tre meter lång!
Och funkar det inte så var väl inte det hela världen heller då får väl
Conrad Mckenzie ta över den en vacker dag ;0)
Jag var på föreläsning på fm, Benny Haag om sitt liv som alkoholist, den var både bra och mindre bra.....om det är riktat till personalen i Sundsvalls kommun så kanske det hade varit mer önskvärt med tips och råd hur man förhåller sig till alkoholproblem på arbetsplatserna.
Om hur hjärnkontoret funkar hos en alkoholist är ju inte direkt nån överraskning i min jag värld, är ju uppväxt med en nära inpå mig.
Nu ska jag ta kvällens lilla session med hemsidan.....beslutsångest....expressen eller aftonbladet typ......dagens projekt är att skriva om alla överskrifter i ett annat typsnitt....har man inte jobb så skaffar man sig, det är tydligt det!
ha de bra/ AC


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards