Aston & Lukas

Alla inlägg den 20 mars 2009

Av AnnCatrin - 20 mars 2009 21:36

Hallå!
Ja idag har jag inte gjort många knop vid datorn...det har liksom varit för mycket i några dagar kan jag lugnt säga.
Arbetsställningen är väl inte den optimala så för tillfället är jag helt bortdomnad mellan skulderbladen och det är en stickande pirrande känsla där, inte åt det behagliga hållet!
Vänster arm sa upp sig oxå igårkväll, började med ett läskigt sendrag i handen och nu är det en bortdomnad känsla där oxå.......
Jag känner väl efter för mycket, hade telefonrådgivning med banken angående pensionen....hmmm, har ju färre år kvar att jobba än dom som är avverkade i yrkesför ålder......shit det är ju rent av deprimerande!
han ville prångla på mej en låneförsäkring oxå som täcker lånen vid långtidssjukskrivning........konstigt att hela kroppen sa upp sig med omedelbar verkan!

Nä så här kan vi inte ha det så nu är det ryggläge i soffan tills krampen har släppt och axlarna återtagit sin rätta plats...dvs inte klistrade vid öronen ;0)
Inte vet jag vad som hänt på hemsidan men idag så blinkar helt plötsligt raden om att sidan är under konstruktion...!?
Vad har jag nu varit och pillat på för knapp??
Den sidan har jag inte ens rört idag....så nu får jag ta paus från hemsidan även om det retar gallfebern på mej att vissa bilder inte syns men jag ska ändra dom så småningom!
Aston pastorn fyller 13 månader idag så vi gick förbi veterinären för att kolla om nåt hänt på vågen.....men icke sa nicke, han verkar nöjd med sina 46 kilo, och vis av erfarenheten med Wictor så är jag så glad så, så länge han inte rasar i vikt!
Och hur slaskigt & skitigt är det inte nu då efter vägarna.....vi är nu mitt uppe i den här årstiden när man ställer sig frågan om man inte hade lite otur när man tänkte den dagen man skaffade en hund modell större??
Hoppas att sommaren kommer med stormsteg!
Ska försöka hålla korpgluggarna öppen tillräckligt länge för att se vem som åker ur let´s dance......svårt fall, jag tycker Laila har tonat fram som en riktigt trevlig prick och dansa kan hon ju oxå!
och imorgon börjar Robinson...hoppas att det blir sevärt, vad ska jag annars göra på en lördagskväll?
Skickar en stor kram till Berit, hennes söta goa Bonita har nu vandrat över regnbågsbron, sov gott gumman.
ha de bra / AC


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards