Aston & Lukas

Alla inlägg den 24 mars 2009

Av AnnCatrin - 24 mars 2009 17:51

hallå!
Nu är det dax att städa ur förråden inför den nalkade sommaren.....även om den känns VÄLDIGT långt bort...så vi har några grejor till salu.....
Någon som känner sig manad att slå till på Sveriges snyggaste HD Low Rider?

Blir vi av med den så ska maken få leasa min hoj över sommaren, han har kämpat hårt för att jag ska byta "moppe" med honom, iofs så kan jag hålla med om att denna är skitsnygg men jag trivs så bra med min Bob så den byter jag inte bort.....

Jag & Pia förra sommaren...hmmm, nu blir jag nog lite sugen på en tur;0)


Men jag kan tänka mig att låna ut "Bobby" och känna mig för hur det känns att inte ha nån hoj i sommar, känns det skit då tar jag tillbaka det som är mitt, känns det som det kvittar kan maken få ta över den, smart va?
Husvagnen är oxå fortfarande till salu, känns som en utopi att jag ska dra runt med det schabraket på utställningar ;0)
men det var en mysig tid och jag kan sakna vintercampingen faktiskt för det är ju då som man verkligen är i vagnen.

Wictor & hussen tar en stödvila
jag det var några "småsaker" som är till salu.....intresserad någon???

Idag har solen strålat men det har inte varit så varmt som det borde om snön ska försvinna i ett rasande tempo.
Nu har det bildats en hård skare ovanpå snön där Aston lätt går omkring....det såg lite smått löjligt ut när han gick utmed staketet......såg mest ut som en tröskel, vad är ett 20 cm högt staket att komma med till den här kalven?
men han höll sig på rätt sida, kände väl mattes hököga i nacken!
Imorgon är det dygnspass på programmet.

Och några snöfria kort lär det dröja innan vi kan visa upp härifrån södra Norrland !
ha de bra / AC


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Skapa flashcards