Aston & Lukas

Alla inlägg den 27 mars 2009

Av AnnCatrin - 27 mars 2009 22:45

Godkväll!
japp, då var det avgjort då, och delad första plats hade väl kanske varit på sin plats, Laila för att hon dansar som en gudinna och Magnus för att han gått från 0-100 och oxå dansar riktigt bra.......men Laila var värd det tycker jag för hon rockar fett ;0)....fast jag har ju hållit på Magnus genom hela serien det måste jag erkänna!
Och för att återgå till dagens kärlekshistoria så får väl mattarna ta på sig att det blev som det vart......vi är ju lagda åt hanhundshållet båda två så vem f-n tänkte på att Tuffa nyligen löpt och att detta kunde få Aston att gå igång på alla cylindrar och några fler därtill.......;0)
Och Camilla får putta min hund hur mycket hon vill när han inte beter sig *asg*
Nya erfarenheter berikar livet sägs det......
Fast jag är helt ointresserad så var jag ju tvungen att läsa på lite om löpet....kan ju tänkas att vi stöter på fler löptikar framöver och det skadar aldrig att känna till hur länge dom löper och när man definitivt ska dra sin motsträviga vovve åt andra hållet!
Nu ska jag uppsöka kudden, natti natti / AC

Av AnnCatrin - 27 mars 2009 16:47

Hallå!
Idag har vi varit på vad vi trodde skulle bli en träning i koppelpromenad......nja.......med en hormonstinn översexuell tonåring i kopplet så gick det väl sådär kan jag säga.....tydligen så luktar Tuffa VÄLDIGT gott fortfarande efter löpet så att gå bakom den väldoftande bakdelen var ju inte helt lätt....vad som däremot var lätt var att möta andra hundar för dom hade han verkligen INTE tid med när han hade fullt sjå med att uppvakta Tuffa.....och tror ni för ett ögonblick att hon hade nån fundering på att rya i åt honom......ICKE....hon var som vax i hans famn ;0)....din löpska hynda! ( fast han är ju så hiskeligt charmig & vacker så vad ska hon göra annat än att falla pladask och släppa allt vad sedlighet är?)
Jag gjorde ett försök att släppa honom för att han skulle få springa av sig lite energi....eller hur....smack sa det så satt han som ett frimärke på Tuffa.....och jag tror bestämt att Tuffa´s matte blev lite skärrad där ett tag *asg*...hon knuffade undan min hund!?...han ville ju bara tjusa lite !
 han lät konstant hela promenaden och sen gnällde han hela vägen hem, stackars liten!

i love you! säkerhetsgaller så att sexgalningen kan hålla sig i skinnet!
Så nu får vi nog avvakta någon vecka eller två innan vi gör ett nytt försök ;0)
Ja en sak är säkert och det är att det är aldrig tråkigt i Aston´s närhet.....häromdagen kom han spatserande med en toarulle i munnen ungefär som att " jag passerade toan och som av en händelse så fastnade det en toarulle i mungipan...konstigt! "

Hann precis rya i åt honom på förmiddagen när han stod vid stängslet som ser ganska löjligt ut nu......"men matte, inte den tonen och den blicken, jag hade verkligen inte tänkt försöka hoppa över detta HÖGA staket, har du inget förtroende för mej??? "

( det är faktiskt hela två rutor högt nu)
Men kommer på inkallning det gör han iallafall som en oljade blixt....snälla , snälla , snälla kan inte snön tina bort så att jag har ett staket igen??
Det är SÅ behändigt att slippa passa på honom hela tiden!

Det blir nog till att dansa runt en snögubbe till midsommar....det verkar inte bättre!
Ja och idag skulle jag ju glad i hågen beställa min superblåsande dunderfön.....försökte ringa företaget men numret hade upphört, eftersom dom vill ha förskottsbetalning så vill jag gärna tala med nån av kött och blod innan jag beställer.......har lämnat ett meddelande men än har dom inte hört av sig.....ÅÅHHHH...vad tröött jag blir!
Ska jag måsta beställa ända ifrån Amerika???
hittade iallafall deras Amerikanska hemsida och där visade det sig att det fanns en återförsäljare i Kalix oxå....JO, nog har jag en, sa den trevlige norrlänningen och till ett bättre pris dessutom! JAG TAR DEN!!!!!!
Så nu är den på väg, om inte idag så senast på måndag.
Det kommer iofs bli samma hutlösa pris med frakt och postförskott som det skulle blivit från Wiba, där var det fraktfritt, men det känns liksom seriösare att ha talat med någon innan jag slantar upp 4 väldigt stora sedlar.
Imorgon ska vi ta en liten tripp med kamraterna till Järvsö....jag hoppas verkligen inte att maken hittar nåt nytt projekt att tråna efter....sommarens budget är klubbad och i den ingår inte utgifter för mc....men mycke´anmälningsavgifter, stugor och bensin blev det...;0)
ha en trevlig helg! / AC


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards