Aston & Lukas

Direktlänk till inlägg 25 maj 2009

grattis ! 25/5

Av AnnCatrin - 25 maj 2009 21:45

Hallå!

idag säger jag grattis till min förstfödda som fyller 24 år, grattis Magnus!
från 52 cm till 195 cm är väl inte direkt mina gener som slår igenom ;0)
ja ja ....jag är inte längst i familjen....typ kortast....och nån ska ju vara bredast oxå....*asg*
Idag har det jobbats, imorgon är det kurs på fm och ringträning på kvällen sen bär det av till Åland ons-tors, då ska Aston inkvarteras hos modern på helpension med övernattning.
Vi har väl stött och blött helgens övningar oxå från alla håll och kanter så nu lägger vi detta till handlingarna, insorterat under "paranteser"......nu spottar vi i nävarna och tar nya tag.....vi ska klara av det trallalalallala.....
ett rött band ska vi bara ha innan sommaren är slut ;0)
Och vi kommer att bli experter på att synkronisera packningen så att Camilla slipper utbrista....regnkläder????? när f-n bestämde vi det????????....Anneli & jag hade regnjacka, det hade inte hon...*asg*
Vi hoppas hoppas hoppas att Karlskoga bjuder på bättre väder...om inte så är det bara att bita ihop och gilla läget.
Hunden är tydligen periodare för han hade ju lite sakteliga börjat tagga ner men nu är det en herrans massa hopp och studs igen på våra promenader.....
Tänk att tiden rullar iväg så hiskeligt snabbt på sommarhalvåret, snart är det ju midsommar, vilket i sig inte är så mycket att orda om för jag jobbar hela helgen, helt frivilligt faktiskt, och efter midsommar är det semester, härligt! 3 lata veckor.....sen ska det jobbas febrilt i nästan 3 veckor innan det är dax för 5 lata veckor igen.....lovely!
nä, nu är det sängdax om jag ska orka kliva upp i ottan, blev lite skärrad över "sömnstörningen" i helgen......tänk om jag hädanefter behöver 12-13 timmars sömn varje dygn......det går ju verkligen inte!
ha de bra / AC

 
 
Anne-lie

Anne-lie

25 maj 2009 22:37

Hallå där !!
Vi har också firat idag !!
Min sist födda fyller 8 år idag... jag har smaskat på tårta...mums !! Boxern Leia löper nu, är snart inne på sin 2:a vecka så nu vet vi vad våra grabbar ska göra framöver..NOSA, kissa överallt.. Kram Anne-Lie

http://www.jezzieochnatus.se

 
camilla

camilla

25 maj 2009 22:48

Låter bra det att nu och framöver så är vi överrens om att synkronisera packningen , jag vill inte ha några fler överraskningar då det gäller eventuella regnkläder eller annat heller för den delen *ASG*
Håll hårt i kopplet du ett tag till det är nog en av könsmognaderna han går igenom nu , och då kan man verkligen hålla sig för skratt, men som jag sa han är så välkommen hit till galoppvägen så får du dig en latmask över en dag istället *s*.
Kram Camilla

http://www.mills.zoomin.se

 
camilla

camilla

25 maj 2009 22:50

Äsch , jag glömde ju bort det stora barnet också ...
Grattis Magnus på födelsedagen , hörde att mormor fått rå om dig , då vart hon nog glad , dom brukar kunna bli det mormödrarna.
Tjingeling

http://www.mills.zoomin.se

 
Anneli

Anneli

26 maj 2009 11:56

Hallå !
Jasså Aston är back on the road again - men lugn...det går över som sagt.Men tiden tills det gå över kan vara nog så lång.
Men nappa på Camillas förslag och gör ett kastbyte och njut av en ryggliggandes livsnjutare en stund *asg*

Vi tar det stora tältet till Karlskoga så får vi plats allihopa - om det nu ska jäklas och bli regn igen. Men det hoppas vi att det inte blir naturligtvis :D
Ses i kväll.
Kramkram Anneli

http://www.maximilian.panatet.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

26 maj 2009 20:02

man får säga grattis i efterskott till sonen:
Ha det så bra kjamen

http://bearclaw.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AnnCatrin - 26 februari 2014 22:23

jag förnyar mig och byter blogg!häng med till den nya!  http://acufoto.wordpress.com ...

Av AnnCatrin - 20 februari 2014 14:00

Hallå!   Ytterligare ett år av galenskaper att lägga till handlingarna och jag bara kräver att han blir lika gammal som sin mor, dvs 12 år .........så vi har många år kvar av stolleprov!Tur att jag väljer själv vart jag lägger fokus ........... kunde...

Av AnnCatrin - 7 februari 2014 22:30

Hallå!Hur kan man bli valpsugen så här hux flux när man ingen valp ska ha???Vilken tur att man kan få sig en dos valpmys i en annan kommun så att man klarar sig ett tag ........... för dom är ju inte valpar för evigt .......... som på beställning bli...

Av AnnCatrin - 30 januari 2014 20:41

Hallå!Jajamän, nu har vi stökat undan januari,även om jag känner mig lite missnöjd med vädret så är det bara att gilla läget ........ det är då tusan vad solen håller sig borta ........ men då borde vi ha tillgodo när sommaren kommer tycker jag!Men t...

Av AnnCatrin - 19 januari 2014 08:13

Godmorgon!Uppe med tuppen ........ja allt är ju relativt, men att kliva upp 7.30 är i allafall tidigt i min sinnevärld .......... men så får det bli när man ska jobba, hundarna måste få mat och vila magen efter det, sen kan vi promma innan jag åker p...


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Skapa flashcards