Aston & Lukas

Alla inlägg den 3 juni 2009

Av AnnCatrin - 3 juni 2009 07:11

Godmorgon!
Ja, som väntat så skiner solen idag , igår på den lediga dagen var det mul, men idag när det ska arbetas så är det fint igen, förvånad?
11 dagars ledigt sen så nån solig dag ska väl visa sig då hoppas jag!
Helgens väder ser inte ut att bjuda till heller......en till utställning i regn verkar det som......tydligen så är det en person som alltid framkallar regn när hon sätter ner foten på uställningsplatsen......kan jag få en lista på vilka utställningar du anmält till tack! *asg*
Men vårt goda humör skall nog klara av denna tillställning oxå, oavsett väder.....det hänger löst om jag får med mig min handler....vet inte om det var nåt med anställningsvillkoren som inte föll henne på läppen......men visst kan man skriva i ett rött band, HP och CK som krav för att provanställningen skall övergå i en tillsvidarehistoria?
.....fortsättning följer....jag kanske måste varsla....
Som jag påpekat förut så flyger veckorna iväg, imorgon är det het plötsligt dag innan avfärd igen, och hunden skall friseras, saneras och snyggas till men sen är det en månads uppehåll på dessa tokerier, skönt.
Imorgon blir det till att rota fram det trådlösa tangentbordet och se om det funkar bättre, dataansvarig hade inte heller nån lösning på problemet.
Blev lite löst prat om semestertripp i sommar, skall kolla upp det idag, blir det av så är det till ett ställe jag aldrig varit på, dom finns det iofs gott om ;0)
Hua vad det blåser idag märkte jag nu när hunden släpptes ut, kanske skönt att slippa promenaden idag då?
Nä, nu blir det duschen och via "dagis" vidare på jobbet.
ha de bra / AC
Just, ja ! hade ju fått en bild på Astons snygga bror Adler "Magic", det blev en bild i bloggen idag oxå, trevligt!


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Skapa flashcards