Aston & Lukas

Direktlänk till inlägg 26 juni 2009

tokvarmt! 26/6

Av AnnCatrin - 26 juni 2009 11:37

Hallå!
A´puh vilken värme......nog för att jag ville ha sol och värme men varför kan det inte vara lagomt????....vi bor ju faktiskt i det landet .......

Gårdagens kalas avlöpte utan krasBirthday Party Blowertänk att 18 personer kan äta och dricka, vissa till och med dryck av alkoholhaltig karaktär...och inte ens ett bestick låg på sne´.....det du Tuffa!



födelsedagsbarnet var själv på bolaget dagen till ära.

Dagen började med "skönsång" kl 06.02 av dom stolta föräldrarna...det var den tiden på dygnet hon såg dagens ljus....lite omtöcknad som jag var då efter att ha klämt ut en 4 kilos klump så begrep jag nada när barnmorskan gratulerade till en liten spargris......för det första så var jag helt inställd på en till liten son som skulle heta Anton....och när det då antyddes att det var nåt litet blommigt knubbig med tryne som tittat fram då var det aningen förvirrat ett tag Shockedvilken tur att hon såg ut som en helt vanlig bebis!
Det gjorde nog inte så mycket att vi kom in och brölade i otakt och att inte en ton var rätt när hon öppnat paketet....en liten laptop med inbyggt modem, alltid uppkopplad mot cybervärlden!

lycklig 20-åring

är det nån som har ätit glass????
Jag fick ta till drastiska metoder för att tygla vilden, han blev helt sonika kopplad när vi skulle äta för annars har nog både folk och tallrikar flugit som käglor....alla måste ha hjälp och en vänlig knuff tycker Aston pastorn, men när stornosen var och skannade av buffébordet och en av dom stora bröden var på väg att fastna i mungipan då fick matte nog.......alltså min matte har inget sinne för partystämmning säger Aston, helt plötsligt står det ett bord uppdukat med mat i trädgården där ALLA helt ogenerat går och plockar för sig...men när jag försöker ta en torr liten brödkant då blir det ett herrans liv i luckan....hmmm......så himla orättvist!!!!!!!...You're Nuts
Tuffa hon kan minsann få vända upp och ner på hela trädgården utan sura miner, då skrattas det som aldrig förr......
Nu har hussen dragit på hojäventyr till Hälsingland över helgen...det verkar nära nu att han hittat en hoj.......så då öppnas helt plötsligt dörren till att min hoj är tillbaka hos mej......undrar om brallorna legat till sig och töjt ut sig över vintern?Biker Babe...skulle inte tro det...och semestertider brukar inte vara gynnsamt för midjemåttet.....
idag är det än varmare och imorgon skulle det bli 27 grader så jag har då fått värme mer än jag mäktar med.......
har shoppat 2 furminator på tradera till Camilla och mej, jag försökte köpa en large men blev överbjuden hela tiden så då blev det en medium för mej oxå, 249 kr st + porto var väl överkomligt pris .
trevlig helg! / AC

 
 
camilla

camilla

26 juni 2009 13:30

Ja du Aston , det var en väldigt tråkig matte du har som inte låter dig ta tillfället i akt och leka med möblerna lite hälsar , tänk så många du hade kunnat impa på *asg*.
Härlig tillställning och vädret hade ju inte kunnat vara bättre , hon ser väldigt nöjd över sin fin fina present Angelica .
Ja , men då kommer det en furminator snart på posten då .. perfekt .
Kram Camilla

http://www.mills.zoomin.se

 
Ingen bild

Isabelle

26 juni 2009 19:07

Åh, vilket härligt kalas! Förstår att lyckan var fullkomlig för dottern :-D Lycka till med hårborttagning :-) Kram från oss

 
Anneli

Anneli

26 juni 2009 22:19

Hejhopp !
Haha...ja tänk att det går att ha kalas utan kras *asg*
Ni fick kalasväder iallafall...riktigt lyckat ! Och födelsedagsbarnet ser alldeles jättenöjd ut :D Synd på Aston stackarn bara...som inte fick smaka på allt det goda :D
Kramkram Anneli

http://www.maximilian.panatet.se

 
Madde

Madde

27 juni 2009 12:31

Japp, jag e boven... ;) Large var verkligen poppis... så typiskT!! hade inte tänkt att lägga 270 kr först men orkade inte hålla på längre med att buda så det fick bli det priset. Men de var en hård kamp!! :)

Ska bli spännande och se hur den funkar.

Ha de toppen!!
Kram Madde

http://www.michikoskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AnnCatrin - 26 februari 2014 22:23

jag förnyar mig och byter blogg!häng med till den nya!  http://acufoto.wordpress.com ...

Av AnnCatrin - 20 februari 2014 14:00

Hallå!   Ytterligare ett år av galenskaper att lägga till handlingarna och jag bara kräver att han blir lika gammal som sin mor, dvs 12 år .........så vi har många år kvar av stolleprov!Tur att jag väljer själv vart jag lägger fokus ........... kunde...

Av AnnCatrin - 7 februari 2014 22:30

Hallå!Hur kan man bli valpsugen så här hux flux när man ingen valp ska ha???Vilken tur att man kan få sig en dos valpmys i en annan kommun så att man klarar sig ett tag ........... för dom är ju inte valpar för evigt .......... som på beställning bli...

Av AnnCatrin - 30 januari 2014 20:41

Hallå!Jajamän, nu har vi stökat undan januari,även om jag känner mig lite missnöjd med vädret så är det bara att gilla läget ........ det är då tusan vad solen håller sig borta ........ men då borde vi ha tillgodo när sommaren kommer tycker jag!Men t...

Av AnnCatrin - 19 januari 2014 08:13

Godmorgon!Uppe med tuppen ........ja allt är ju relativt, men att kliva upp 7.30 är i allafall tidigt i min sinnevärld .......... men så får det bli när man ska jobba, hundarna måste få mat och vila magen efter det, sen kan vi promma innan jag åker p...


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards