Aston & Lukas

Alla inlägg den 8 juli 2009

Av AnnCatrin - 8 juli 2009 11:12

....fanns det ett program på radion som hette....instämmer till fullo, nu kanske vi inte syftar på samma snigel.....men ändå!

min "vän" i trädgården.....
högsommarvärmen har raskt förbytts till höstväder igen....hmmm....2 veckors sommar var det allt det??
dom enda som trivs som fisken i vattnet är just dessa extremt läbbiga varelser, det gäller att kolla var man sätter ner fötterna för dom kommer på bred front i fuktigt väder......tokvarmt vill vi ha nu så att dom kryper tillbaka in i sina gömmor så att man slipper se eländet....You Suck
Annars inget nytt under den osynliga solen.....hunden fäller nu allt hår på sidorna....jag trodde det var klart jag, men icke, det fanns tydligen drivor med päls kvar som vill väck, hmmm......hunden har nu krympt minst en storlek och kan närmast liknas vid ett spjälstaket....han behövde verkligen sin päls att kamouflera sig under....Disappointed 3men, men....efter regn kommer sol...gäller väl i alla lägen, så det är bara att gilla läget och invänta den nya pälsen....som jag förväntar mig ska växa ut på rekordfart...helst till lördagmorgon.....Well Done

nyss utväxt, en formlig explosion därbak

mustachen!

hmmm.....det bidde bara några strån kvar....
Den charmiga tjusarlocken i nacken är en nu skugga av sitt forna jag, blir det bara några strån kvar och inget nytt växer ut kan jag tänka mig att rycka dom stråna, men växer det ut en ny mustasch därbak så inte gör det mej nåt, den ingår ju i hundens personlighet....det är den som är propellern som håller duracellen uppskruvad!
har kollat vädret och det ser ut att ljusna mot lördagen.....hoppas det, det är trevligare att kliva upp vid 04.00 om det inte hällregnar......Lightning

har räknat med att blöta och hastföna på morgonkvisten i ett sista desperat försök att blåsa bort "nakensmalsnörelooken"
ja´herregud vad man fjollar på....och nej, det är inte jordens undergång om det går mindre bra på lördag...men man kan ju försöka bättra på oddsen en aning Thumbs Up
Det verkar vara valpår i år när man kollar runt i bloggvärlden.....det rycker inte nämnvärt i min valptarm kan jag lugnt säga.....en duracell i slyngelålder räcker mer än väl....men men....han växer väl på sig och nån har sagt att ha berner är som att äta chips....en räcker inte....
Så lycka till alla nyblivna valpägare, håller alla tummar och tår att dom växer upp friska och sunda!
nä, nu ska jag ner och tampas med tvätten igen.....men jag kan ana ljuset i tunneln.....Björn har varit och kollat i butiken vi köpte den och det var 7 års garanti på motorn....och vi har haft den i 4 år så då får dom nog masa sig hit och fixa en ny motor med det snaraste.
tröttsamt att tvätta max 3 badlakan i stöten, snabbtvättsprogrammet går på högvarv!
ha de bra / AC


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards