Aston & Lukas

Alla inlägg den 13 juli 2009

Av AnnCatrin - 13 juli 2009 13:35



shit, vad hände?.......ja uppenbarligen så hade han några snyggare miner för sig oxå på lördagen min lilla skatt Smiles
Tack alla snälla för gratulationer via kommentarer, mejl, sms och telefon, ingen nämnd och ingen glömd....den här karamellen suger vi länge på....eller som Camilla säger, det här kan man lätt vänja sig vid.....Brows
men nu är vi tillbaka i verkligheten igen och hur roligt det än är med så fina certifikat så kan det nog vara bra att få kämpa och harva ett tag i öppenklass oxå innan den sista trillar in......jag menar, vad har en tvåårig ej färdigväxt hanhund i championklass att göra?
Jag är ju fortfarande kvar i tanken att min hund är sanslöst lös både här och där.....typ som en geléklump utan styrsel Disappointed 2kanske dax att uppdatera den tanken nu.....sakta men säkert så blir det styrsel i sladderbenen Too Happy 2knappt tre veckor kvar till nästa utställning i Svenstavik......nu kan jag väl säga att hoppet om ett rött band har stärkts något men man vet aldrig, det är domarens fria tycke som gäller så vi tar den kulör vi får och hoppas på fortsatt bra kritik.
För oavsett rött eller blått så har han alltid fått bra kritik, en kraftig maskulin hund verkar alla vara överens om iallafall och det är jag mycket nöjd över.

Igår hade vi fint besök av "lillkillen" Fabbe.....även om han varit i Hemtrakterna och känt sig stor i förhållande till sina hel och halvsyskon så får han nog finna sig att för alltid heta lillkillen här Talking Through
lite kaxigare var han allt så det blev lite gruff, Aston som alltid brukar brotta ner Fabbe och stå och vråla som ett lejon över honom var nog brydd över vart Fabbe fick luft ifrån helt plötsligt Shock 2......

Det blev fotostund efter promenaden när dom var lite lugnare.....kanske inte helt till deras fördel med tungorna hängande på vid gavel Ummm
Fabbes Matte Johanna ska flytta till Halmstad för att plugga på högskola, lycka till säger vi!
Fabbe & husse blir kvar här till att börja med.
Nä, nu ska jag kurera mig, känner mig inte helt fit for fight, nån liten bacill verkar spöka.

....Aston pastorn med elefantkliv på väg mot nya mål och nya rosetter....


visst är det väl lite likt! Thumbs Up
ha de bra / AC


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Skapa flashcards