Aston & Lukas

Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av AnnCatrin - 11 augusti 2009 20:17

hallå i stugorna!
Är det möjligtvis någon som har fyra berner till salu lite kvickt?? Det är tydligen det som ska till för att hunden ska äta som en utsvulten varg Shock 2 Lena, Anders och hundarna har ju sovit här inatt, igårkväll när dom skulle äta så gjorde ju inte Aston sig nån brådska att käka upp, så då tyckte Aragon att dom kunde kastbyta.....ok sa Aston som gjorde ett nerköp som hette duga.....Det var ju inte en full portion kvar i Aragons skål I Dunnoimorse när vi ställde ner maten till alla fem då skulle ni sett en som åt med god aptit.....den matlusten har jag inte skådat sen han var valp, inga pauser där inte!
Tror ni han visat nåt intresse för kvällsmaten....typ nada......så nu tror jag att jag nappar på Johans idé om att låta Tuffa och Aston käka frukost tillsammans...konkurens om maten är aldrig fel. ( Johan jobbar alldeles i närheten där vi bor och Tuffa brukar vara med på jobbet så det är bara att ta matkoppen under armen och knata iväg)
Imorgon går flyttlasset för dottern som flyttar in i en etta i andrahand, konstigt men spännande!
Eftersom jag tog 833 bilder ( endast) så delar jag med mig av vår härliga helg i en bildkavalkad, nästa år måste vi nog klämma in minst ett dygn till!

full fart framåt
jag vill oxå springa som en besatt säger Olga

Tjoohooo!!!!

Bakställsstudie ;0)
Tuffa i sitt rätta element vatten!

Tuffa " veckans bogvisir"

Tuffa " veckans badbrud"

Tuffa "sälen"







Tuffa & Aston

galopprejs, Tuffa först och sen Aston

Aston

simlektion

Äkta bernerglädje!
Möllelyckans Maximilian

Tuffa, trött tjej !
Whats up? har jag missat nåt undrar duracellen....
utanför stugan...eller strandvillan som det så fint kallades ;0)
Måttstocken för hur en maffig bernerkille ska se ut! Bernerdalens Presley

trött Olga



vad f-n får hon alla priser för????? ro hit med en köttbulle!

rosa rosett på ingång!

oj oj oj vad du tussar med mina tassar!






fullt ös medvetslös!

Handen på ryggen!

Henke mitt i bernergänget!


Aragon på sin sten

rivstart!

Aston blev tuffare och tuffare i vattnet, nån dag till så hade han nog simmat som en säl han oxå!

Argon tar sats mot torra land !

ja, vem är vem??

blött!

Hera & Aragon

Anders & Lena
VI LÄNGTAR REDAN TILL NÄSTA ÅR!!!!!
ha de bra / AC


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards