Aston & Lukas

Alla inlägg den 7 september 2009

Av AnnCatrin - 7 september 2009 07:22

Godmorgon!
ja tänk vad ett kryss i en ruta kan ställa till det, jag var fundersam igår varför inte en endaste själ slängt in en kommentar, mina trogna "vapenbröder" brukar ju skriva en rad trots att dom kan hela storyn redan, men icke.....hmmmm......se där...jag hade visst missat att klicka i rutan att jag INTE ville godkänna kommentarerna först...så det låg en hel drös och väntade på att få mitt godkännande....snöpligt, så då tyckte jag att jag måste lägga in en förklarande kommentar...men vad f-n...inte kom dom med.....men som av en händelse så ramlade tioöringen ner......jag måste klicka i rutan!
Men det var fortfarande skumt var dom tre tidigare inläggen tagit vägen.....men hoppsan....det finns finns visst en rad under menyn där det står "ej godkända kommentarer".....
Ja ja det kan hända den bästa....och nu gjorde de´det !
Camilla la spår till Tuffa och Olga igår, det verkar spännande, är helt övertygad om att Aston skulle uppskatta det så vi får väl se till att få lite instruktioner om hur det går till framöver.
Jag vet inte om jag har skrivit det för jag har liksom tagit förgivet att alla läser alla bloggar, men för den som inte har snappat upp det så är Olga utlånad som sällskaps- och matkompis till Tuffa som inte alls tyckte det var nåt kul att bli ensamhund när Fight gick över regnbågsbron.

men nu är det ordning på torpet igen men inget som vi kan ta del av för Olga löper så då springer vi åt andra hållet!
Det räcker gott och väl att dessa damer rastas på dagtid i våra krokar....hur länge kan en hund nosa på samma fläck utan att ärga fast i backen??
45 berner är anmälda till Sundsvall kan man läsa på VÄKK´s sida och på SSHK har info om Sala kommit nu och den är 6 februari, jag hade fattad som att den skulle flyttas till mars men tydligen så ligger det nåt år fram i tiden.
ja se där, det blev några rader om utställning i den här bloggen oxå...;0)

Nu är det slut på härliga lata dagar och veckorna rullar på som vanligt, men ingen anledning till sura miner, vi har många roliga, trevliga saker att se fram emot här i höst så innan vi hinner blinka hänger vi upp blingblinget i granen och ett nytt år står inför dörren.
50-årsfest, kryssning och så några utställningar ( vi måste ju kolla in Dag-Otto´s premiär på inoff, han kanske kan få dela turnébussen med Aston ;0) stora STHLM ser jag särskilt fram emot, oavsett om hunden skall med eller inte, det var ju ett eldorado att gå runt bland alla montrar...nästan enklast att åka utan vovve, vi får se.
ha de bra / AC


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Skapa flashcards