Aston & Lukas

Alla inlägg den 19 september 2009

Av AnnCatrin - 19 september 2009 23:11

   Hallå och godkväll!

hörrni! visst är det väl märkligt och alltid lika förvånade och chockerande att det finns alla sorters människor?! själv lever man i den tron att man tillhör medelkategorin i landet lagomt.....men ibland överträffar verkligheten dikten...big time!

Det finns dom som definitivt inte lever under kategorin lagomt är bäst....inte ens i närheten vill jag lova....men ok, vem är jag att döma en medmänniska, var och en är salig i sin tro om livets kringelkrokar......MEN.....jag höll på trilla ur soffan när jag skulle ta min powernapp efter väl förrättat dyngspass på jobbet och svenska Hollywoodfruar dyker upp i rutan...Näe, jag är inte avundsjuk...bara sjukt förundrad över vad som rör sig bakom pannbenet på Anna Anka.......ja ja synd för för henne att hon har det SÅÅÅ jobbigt i tillvaron, hon måste hänga med maken på alla shower i deras simpla privatplan....livet är en prövning för vissa....sen så skulle hon visst nästla sig in i den svenska politiken oxå och få ett stopp på alla töntiga svenska män som envisas med att hjälpa till i hemmet....GO GIRL! .......blir man inte helt förundrad så säg?

Nä, jag påtar nog på jag med mitt medelsvenssonliv, fäller inga tårar för att jag inte har ett privatplan som tar mig runt närhelst jag önskar...helt allvarligt så finns inte ens den tanken i fantasins värld....en turnébuss kan vi skoja om...men ett flygplan...hejdare Rejdar...där tog till och med fantasin slut Förvånad

men grejen med sådana program är ju att man ska förfasa sig...och sen slaviskt följa fortsättningen så att man kan förfasa sig lite till.....Flört

Det räcker så bra med att jag snöat in på kändisdjungeln....som alla tycker är skit och alla har en åsikt om......och hur kan man ha en åsikt om man inte följer programmet?

det är lite skämmigt lite till mans att tillstå att man följer vissa program...och definitivt dom som inte får så bra kritik......so what? vad gör man inte för att slippa undan andra mindre roliga sysslor....som hushållsarbete tex.Cool

På kvällskvisten fick vi celebert besök att Hasselaborna...alla utom Olga som redan är provisorisk stadsjänta.....

Ja´och detta kan ju bara sluta på ett sätt....med en plaskblöt valp...en duracell på högvarv och en Max & Tricko som tar det hela med ro....

Anneli har FRIVILLGT och utan vapenhot lagt in en förfrågan om att få ha min hund till helgen när vi far bort......ja ja.....du vet inte vad du ber om kvinna!

Förhoppningsvis så orkar han inte hålla samma höga tempo hela helgen......som parantes kan nämnas att han lyckades hänga av sovrumsdörren av pur lycka när jag kom hem imorse......

   
  

  

nu vet jag inte varför bilden på Aston överst blev så liten......men poängen var att dom är otroligt lika i uttrycket Aston & Otto...lite trötta sorgsna ögon som valp....men lugn du Anneli....det behöver inte vila några ledsamheter för det....Tungan ute...har bytt ut bilden....så nu är den stor på Aston!

  


  

Alltså han ser ut som en anabola megavalp, men är mager som en skrika ! Pälsen är hur tjock som helst, som afrokrull, utan att lägga några rasistiska värderingar i det ordet!

  

Maxen, han spelar i en egen division ;0)

  

Min hund tyckte inte att det var nåt speciellt att det kom en valp......eller hur!

en liten glimt av det nya golvet kan oxå skönjas!

  

i love you!

  

hmmm...varför är alla valpar så blöta nu för tiden????

  

Max

  

Max hittade sin själsfrände i Magnus som kan ligga i timmar på golvet och tjusa.....

  

tjött!

  

yes, han är vaken igen!

  

mmmmm.......luktar gott!

Otto avslutar kvällen med nåt som ser ut som en snigel.....har zoomat och det verkar vara nåt annat......annars kanske Otto är ett lika bra alternativ som en myskanka i snigeljakten!

Myskankor & lyxankor....nån enstaka krake har väl oxå kallat mig för ankan i min ungdom......dock på det ordinära jordnära planetFlört

ha de ´bra / AC







mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards