Aston & Lukas

Alla inlägg den 20 september 2009

Av AnnCatrin - 20 september 2009 17:13

hallå!
  

idag blir allas vår duracell 19 månader, himmel och pannkaka vad tiden går fort!
grattis grattis till alla kullsyskon oxå !
  
Nu händer det inte så mycket på tillväxtfronten, han ser nog ganska precis likadan ut som för en månad sen!
  

  
idag blev en dag framför skärmen igen, det blev mer än vad som var ursprungligen tänkt, skulle kopiera resterande inlägg till Lenas blogg....nu är helt plötsligt alla bilder borta som jag hade kopierat in.....hmmm...skumt!
Äh, vad f-n det är väl bara att börja om från början...det är jag duktig på...och ladda in alla bilder och lägga in dom där dom ska vara......det är nu jag inser vilken total kaos och oreda det är på alla bilder.....men den som letar han söker och snart har jag hittat igen alla "dagboksbilder" och kan slutföra mitt självpåtagna uppdrag Tungan ute...men jag kan ju säga att det blir inte klart idag....
Ledig hela veckan så då ska det väl höststädas då......det låter ju stort att påstå att jag ska göra det...sen hur det ser ut i slutet på veckan är en annan historia Skäms
  
Riktigt vit och fin under hakan nu lillgrisen!
Och för att återkoppla till det här med tv-serier, varför åkte hon som tillfört mest och verkligen bjudit på sig själv ut ur kändisdjungeln? ......ännu ett av tillvarons mysterier som det kan ödslas lite energi på att klura ut......( jag har sett gårdagens avsnitt idag)
ikväll blir jag väl tvungen att se "komissarien och havet" igen, men det var ju hiskeligt irriterande med en dubbad gubbe...men dom får en chans till, detta var tydligen en utländsk  (tysk tror jag) produktion som köpts in.
nä, nu ska jag gå ner och göra några knop i tvättstugan, jag har faktiskt lyckats renbädda sängen idag så helt insnöad bakom dataskärmen har jag inte varit Cool
jag inser att det var i grevens tid som jag fick "ärva" dotterns dator, den bärbara skriver typ bara varannan bokstav och är segare än segt...men eftersom alla filer och mappar till Lenas gamla sida ligger där så har den fått jobba lite idag...finns ingen anledning att kopiera över till den "nya" datorn för där råder ordning och reda, kaos och virrvarr får stanna kvar i den gamla...Skrattande

ha de bra / AC


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards