Aston & Lukas

Alla inlägg den 21 september 2009

Av AnnCatrin - 21 september 2009 20:47

Hallå!

klämmer väl in några rader på kvällskvisten...en liten rapport om höststädningen så har jag ryggen fri resten av veckan.......Cool

idag har jag röjt utomhus, alla möbler och dynor är undanstuvade...OCH...grillen är skurad...den ni! då slipper jag stå där till våren och svära över ett mögligt rostigt skitigt grillelände...nu är galler och häll rengjorda och inoljade och ska få tillbringa vintern i friggeboden, hela grillen är skurad från topp till tå så vi får väl se om den går igång till våren eller om jag tvättat ihjäl den Förvånad

Magnus fick hjälpa till och bära upp trägruppen på altanen och baxa undan parasollfoten som väger fläsk...och vem tror ni alltid var mitt framför fötterna och helst ivägen hela tiden??..JAG FÖRST...JAG FÖRST...

Till slut sa min son....."det måste ju vara nåt fel på honom som går på högvarv hela tiden...." *asg* han är ju bilmekaniker så han tyckte nog att det var dags att trycka in choken Tungan ute

Men se nån sån är inte duracellen utrustad med...det är full fart framåt i vaket tillstånd, men till hans försvar kan jag säga att han kan ligga och tryna och snarka i flera timmar oxå om inget speciellt händer.....


          

Iofs inte dagsfärska bilder......men det har inte varit mindre fartfyllt idag kan jag lova!

Min älskling Bob har fått åka till garaget för vintervila...om nu inte maken ska ut och åka nån fler sväng...han har sjåit nu när han har två hojar att välja på, men se det blir det slut på till våren för då ska jag glida omkring igen med vinden i håret....så nu är det bara att montera tillbaka fotpinnarna i rätt läge så att dom harmonerar med taxbenen!
japp, nu ska jag glutta klart på Hollywoodfruar...som krockar med kändisdjungeln...och idol missade jag för vi var till dottern en sväng...det du Anna Anka, thats the real life!

ha de bra / AC


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Skapa flashcards