Aston & Lukas

Alla inlägg den 28 september 2009

Av AnnCatrin - 28 september 2009 19:34

 hallå!

Ja då var man tillbaka i verkligheten igen efter en härlig helg i Norrköping, god mat, bra musik, trevliga människor...vad kan man mer begära av en lyckad 50-års fest ?

  

varför fixa frillan när man ändå skulle dra en påse över huvudet??

tack Lena & Anders för mat & logi ......men nästa gång vi kommer hoppar vi i säng tidigare.....kl 04.00 är i häftigaste laget, man är ingen partypingla längre, det är tydligt det! Skäms

Jag har för några månader sedan beställt en tavla på min hund, kom på att det skulle vara en jättebra present som jag garanterat skulle vara ensam om, om jag fixade en tavla till Anders...men in i det sista vart jag hållen på halster så inte förrän på torsdagkväll fick jag hämta den...men den var värd att vänta på även om det blev lite nervöst där ett tag Förvånad

  

tjusigt va?

Iofs så målade jag själv mycket när barnen var små, dörrskyltar och brevlådor och dyl och var alltid ute i sista sekunden...när det verkligen var skarpt läge och "point of no return" då åkte färg och pensel fram......det är väl så med oss kluddare...det blir inte bra om man har god tid på sig......Cool

Aston Martin blev avlämnad i Hassela där han verkar ha skött sig någorlunda, Otto såg ut att ha alla lemmar i behåll...trots att Aston flög fram som en galning på promenaderna....Lille Otto hade tydligen slängt sig in i närmaste buskage när toker kom flygande.....han är riktigt clever den där brevbäraren!

  

ja här går det lugnt och stillsamt till på promenaden....eller?

  


  


  

shit......nu kommer han igen!

  

....bättre fly än illa fäkta tänker Otto....

  

ta betäckning!

  

tjohoo Otto!

  

hmmm....Otto???.....lillkillen.....hallå??...hmmm.....
  
......a´puh......

foto Anneli Larsson


jag var och hämtade mer mat ikväll till hunden, han som tillverkar den funderade om jag märkt nån skillnad på pälsen och om han blivit piggare...PIGGARE??!!...du, jag behöver ingen piggare hund *asg*

ja nu ska det jobbas lite i veckan innan det blir helg igen och en utställning står för dörren, vi får väl se vad det kan bli för resultat...halt är han inte iallafall, det är ju alltid något!

ha en skön vecka, hoppas att det inte blir så här tokkallt hela veckan...snö i Östersund stod det i nätblaskan....brrrrr....../ AC

  

....och bara som en parantes så är det Tuffa & Aston som är dom lyckliga hundarna på stranden på sidan 19 i sennenbladet....och fotograf är faktiskt jag ;0)



mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Skapa flashcards