Aston & Lukas

Alla inlägg den 30 september 2009

Av AnnCatrin - 30 september 2009 21:52

hallå!

Nu har jag oxå trillat dit i bondeträsket fast jag svurit dyrt och heligt att inte göra det......så här sitter jag nu och väntar på jordgubbar som inte kan gå till spillo bara för att jag är trött på ögat...Tungan ute Facebook....onödigt, men man kan inte hålla sig därifrån....höga vuxenpoäng blir det!
  

idag skulle jag göra både det ena och det tredje...det bidde ingenting helt ärligt...iallafall inte av det jag tänkt....friserade tassarna på hunden iallafall...varför kan inte övrig päls oxå växa som ogräs???

Känner mig inte direkt laddad inför helgen då utgången är ganska given.....vi lär ju inte kliva före "kanonen" den här gången heller.....Obestämdmen men...vi får se till det andra, trevliga människor, många tjusiga hundar att vila ögonen på Skrattande ....och en längtan efter ett rött band......återkommer om det efter lördagen!

jag är ju helt anti emot att ha reklam på hemsida och blogg...vilket har resulterat i att jag yrat runt i cybervärlden för att hitta nåt som passar mina önskemål...nu har jag iofs inte betalt förlängning för att slippa reklamen i gästboken.....men den vet jag inte om den ska vara kvar....det räcker väl egentligen med att det går att lämna kommentarer i bloggen...vi får se hur det blir med det....

...MEN....som ni vet vem skulle ha sagt.....i oktober är det tydligen en drive för rosa bandet och man kan ha en blänkare på sin blogg för att pusha för insamlingen...och i min sinnevärld tillhör det inte kategorin "reklam"...så jag köpte den idén rakt av och sms:ade in ett litet bidrag...gör det ni oxå!

Imorgon är det kurs och jobb om vart annat...och sen är det plötsligt fredag och Norrköpingsborna är på ingång....hunden skall badas...huset skall göras respektabelt...hmmm...det projektet skulle jag nog ha börjat med för flera år sen......VART TOG DENNA VECKA VÄGEN????

....Och mitt i allt ihop skall skördarna hållas reda på....det är mycket nu!

ha de bra / AC


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards