Aston & Lukas

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av AnnCatrin - 13 oktober 2009 19:15

Hallå!
Vi tar väl till det gamla uttrycket "inget nytt under solen" för det är precis som det är, men ändå ska det plitas ner några rader bara för att !
Det är fantastiskt väder, nu när man har vant sig med kylan som kom som en käftsmäll Frozen så kan man ta till vara och njuta av ljuvliga dagar med hög och klar höstluft.   
  
tycker att den här bilden är riktigt bra trots att den är tagen med mobilen och skärpan är kass....men det är häftigt med solen som lyser på benen!
  
det är inte många promenader som inte mobilen halas upp på......

jag måste nog ta och släpa med mig "stora" kameran för det kan nog bli riktigt bra bilder i motljus, fast vi går här varje dag så blir man lika betagen av utsikten varje gång, hela Sundsvall ligger för våra fötter och vi är "on the top of the world" för några minuter  Snappy nu har vi ju börjat masa oss iväg redan strax efter 9...det är tidigt i min värld....men är man vaken och på benen så är det bara att trava iväg...hunden han kan nog sova en timme till om han får bestämma!
  
Idag kom hussen hem tidigare, han fick ju rycka ut på jour i söndags och igårkväll, så han hade några timmar till godo, nu är ju trägolvet klart så han kastade sig genast över nästa projekt, att sätta upp en belysning i hörnet av trädgården, den här lampan hade vi på framsidan förut men den fick monteras ner när sonen blev med bil och vi blev tvungna att bredda parkeringen.
så lite mysbelysning på baksidan kan bli bra, vi har ju strålkastare som tänds när man går ut, men är det ingen på baksidan så är det becksvart, det ska denna lampa råda bot på.
  

Att hunden som vanligt är i sitt esse behöver jag väl inte nämna, men något stillastående kort fick jag faktiskt till, han kan sitta på befallning...och ligga oxå.....men det är attans så tråkigt!
  
vadå? skulle inte jag kunna sitta still och se vuxen och förståndig ut????...fnys
  
ge dej nu matte......alla vet redan vid det här laget att det inte är min grej att posera fint.....
       
japp, där satt dom...RIKTIGA kort.....!
  
nöjd?...lugn och fin ......

hehe....skojar bara!

Imorgon åker jag på kryssning / arbetsresa, vi är två personal och två brukare, vi har varit iväg förut och det är riktigt trevligt, sen ska jag jobba hela helgen så det blev ett ypperligt tillfälle för Aston att hålla Tuffa sällskap, jag hoppas och tror att det ska gå bra!
ha det bra / AC
ps....Anneli! knorrar fixade! Pig 2 







mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards