Aston & Lukas

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av AnnCatrin - 20 januari 2010 19:22

Hallå!
Två-årsdagen närmar sig med stormsteg.........jag håller fast vid tanken att det är då det stora lugnet skall rulla in..........  
Eller så öppnar jag ögonen och slutar att blunda för alla signaler som skriker att full fart framåt kommer att gälla ett bra tag till   
  
Mattes busbulle duger alldeles utmärkt som han är, och fluff i öronen har han definitivt inte, det blev väldigt tydligt igår när Tuffa ( fröken själständigheten själv) var här......... min hund kommer som ett skott när jag tycker att det är dax att gå in........ så tänker inte Tuffa ........... i hennes huvud låter det nog mer så här :
Pilutta dej, tror du att jag tänker gå in nu??? tänk om, tänk rätt! jag kommer när det passar mej..........  
Så grattis Aston pastorn på 1 år och 11 månadersdagen, efter två år tror jag att vi börjar räkna bara hel och halvårsdagar  
Nu är jag ledig 8 dagar, härligt! skall klämma in några timmars läkemedelsutbildning och ett APT nästa vecka men det räknas inte!
Strandvilla i Byske är nu bokad till hela gänget, på samma rad som förra året men den närmast vattnet, så nu är det bara att önska samma strålande väder....... för att lägga in nån önskan om att vi ska ha lika trevligt finner jag inte nödvändigt, det tar jag för givet!
ha det bra / AC


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Skapa flashcards