Aston & Lukas

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av AnnCatrin - 14 februari 2010 11:05

Hallå!
Nu är ordningen återställd på Bågevägen, jag skjutsade hem Tuffa innan jag for på jobbet igår.

Tror nog att hon kan tänka sig att sova över fler gånger för i det här huset finns en husse som tycker det är mysigt med hund i sängen.......... ja, förvisso nu kan jag oxå tycka att det är ok när det är relativt rent ute, men i grus och slask perioder får dom gärna hålla sig på golvet!
men som tur är så är inte Aston nån sängliggare, hur mycket hussen än försöker så det löser sig av sig själv   .......fröken fröjd däremot hon bredde ut sig och sov till 4 när jag var tvungen att kliva upp för skallen var på väg att explodera........ då klev hon ner men kom tillbaka på morgonkvisten.
  Tuffa leker kurragömma i hörnet!
  tjoho!
   
 
  Astorn pastorn är inte så mycket för att tjusa, näpp, brotta ner tjejerna i snön och stå och vråla som ett lejon är mer hans melodi.......
  Nu har jag äntligen fått träffa Kliff, det har ju varit samma olidliga väntan för oss andra oxå, men nu är han här till slut och det ska bli spännande att se vad det blir av denna lilla krabat!
   
       
   
  Det måste nästan vara straffbart att vara så söt, jag vill oxå ha!...........1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ..........nä, just ja! det ville jag inte, inte nu iallafall......... det kommer att bli mycke´räknande till tio framöver är jag rädd för....... 
För som av en händelse lär man väl ha vägarna förbi Galoppvägen lite nu och då......... Tuffa har fått ett löfte om att hon får komma till oss och vila upp sig om lilla vildbasen blir för besvärlig  
Inget jobb på agendan förrän nästa lördag, om man inte räknar kryssning med brukare som arbete, vi åker torsdag till fredag , Smokie spelar, blir kul att se nåt annat än Tony Irvings dansskola, den kan vi nu!
kurs och möte har jag iofs oxå till veckan men i det stora hela räknas det som ledig vecka.  
nä, nu blir det rygglägge i soffan, skidskytte på tv:n, heja Sverige!
 
ha en trevlig alla hjärtans dag! / AC


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards