Aston & Lukas

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av AnnCatrin - 28 februari 2010 20:23

Hallå!
Har man inte bekymmer så skaffar man sig........ det är tydligt det!
Jag är alldeles för tjurig för mitt eget bästa, nu har jag bestämt mig för att lära mig photoshop........ LYCKA TILL säger jag hurtig till mig själv......... och får ett väsande till svar.........jamän ursäkta då!
Med det hetsiga humöret fastnar inga nymodigheter i hjärnbarken, det kan väl vem som helst förstå!
Har försökt att klura lite själv, lyckades plasta in hunden.......hmmmmm....... kan ju vara kul på ett foto men kanske inte på alla.........
  haha........jag fick ringa en vän.......hon som gått PS kursen.......jag ska få komma på en lektion till veckan, det blir finfint, då kan jag ju som av en händelse få snusa lite på Kliff i samma veva!
Annars inget nytt under solen, det har kommit en hel del snö, men på den fronten är man ganska härdad vid detta laget, det är bara i bita ihop och vänta ut eländet!
Igår försvann vattnet pga en vattenläcka några kvarter bort........ lite fundersamt blev det allt när stora vattenbilen med texten färskvatten över hela tanken kom glidande efter några timmar.......men hallå, hur länge ska vi vara utan vatten egentligen??
Nåja, det löste sig, imorse var vattnet tillbaka skönt!
För att roa mina läsare så kan jag bjuda på denna lilla groda: vem tror ni gick till kranen för att skölja ur dunken hon skulle gå ut och fylla vatten i ?  jaja......det kan hända även den bästa....... och nu gjorde det det!
Hunden och jag tränar vidare på vår amatörmässiga hemmasnickrade lydnadshistoria........ vi utökar varje dag i tidsperspektiv sett.
Jag har liksom inte lagt nån energi på sånt förut, ska hunden släppas lös så har jag bara släppt honom........men nu ser ni, nu är det andra bullar, han ska stå kvar när jag kopplar lös honom tills jag säger att det är ok att springa iväg, duktigt va?!
Och det som peppar mest till att fortsätta är naturligtvis den ostyriga duracellen som är sjukt lyhörd och otroligt duktig med mina mått mätt.   
Till och med när han skulle släppas tillsammans med Corvette så klämde jag in detta moment....... och det funkade faktiskt!
Till veckan hoppas jag på lite humant väder, jag bryter inte ihop om solen visar sig, det kan jag lova!
ha det bra / AC


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Skapa flashcards