Aston & Lukas

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av AnnCatrin - 22 mars 2010 23:00

Hallå!
Ja onödigt spännande är väl bara förnamnet när Timrå klämde till med en vinst.......men det vacklade betänkligt på sluttampen så det var lite nervpåfrestande där ett tag!   .....men hoppat lever fortfarande om att det kan gå vägen och att dom går vidare..........så det kan bli SM-guld!   jaja, drömmar och förhoppningar är alldeles gratis!
Tråkig blogg idag utan bilder, det har varit fullt upp så nån kamera har inte halats fram, sen har jag ju jobbat oxå, inte bara nöje med andra ord!
har suttit på kvällskvisten och letat igenom den externa efter bilder, hmmm....alla valpbilder på vildebill är väck med pusta, konstigt! jag som brukar ha sån skrämmande koll!  
Har kommit fram till att dom nog ligger på sonens externa makapär, det får bli ett projekt en annan dag för nu ska det sovas inför morgondagens arbetspass.
idag har det varit möte för schemamotorer på fem gruppbostäder som samarbetar, det blir nog bra med det nya löne- och schemasystemet när vi väl tuggat i oss all information....... vi får hoppas att det finns lite plats kvar på hårddisken i huvudknoppen.  
Aston skulle ha vibbat idag tror jag, jag hade inte antecknat i kalendern ( dags för nån annan att axla UllaBellarollen kanske?) och simmet var okontaktbart på telefonen, men jag skickade ett sms, hoppas att det kom fram, ingen har efterlyst oss iallafall.
Men som sagt, ett möte kom ivägen så vi får åka ut en annan dag.
Efter mötet for jag förbi hos Camilla och Kliff, den stackars valpen lever sitt liv i skymundan, inga bloggar uppdateras på Galoppvägen minsann!  och när ingen hänsyn tas till att det efterlyses i skrift så var det bara att kvista dit och försöka assistera frun och söta guldklimpen,
Nja, vi får nog träna vidare på tjusiga ståbilder, det är tydligt det!
Men nu ligger en rykande färsk blogg ute iallafall och jag tar åt mig äran/ skulden för den   Camilla´sblogg
Kliff har växt på sig ordentligt och har fått fantastiskt mörka fina ögon, han kommer nog att bli riktigt tjusig som storpojke   spännande!
På eftermiddagens promenad så stötte vi ihop med Corvette........ som löper   ibland är det hårda bandage, inte lätt att förstå varför en liten lekstund är mindre passande........ jag får iallafall hyfsade armmuskler när jag brottar iväg duracellen i helt motsatt riktning mot det han tycker är lämplig väg att vandra.....


a´puh, nu blev det svettigt för en stund när jag skulle spara som utkast och bloggplatsen stängde ner....... men ibland ska man ha flax och inlägget var sparat.
.......och när jag ändå sparat så kan jag lika gärna ladda upp och klämma in en bild....
  


grattis till lillkillen Fabbe som fyller två år idag! Han har flyttat tillbaka till pannkakslandet och bor numera i Halmstad med sin matte Jahanna.
Och det spelar ingen roll hur många år han fyller, för oss kommer han alltid att vara den sockersöta lillkillen som vi minns honom den första gången vi träffades.  
nä, sova var det sagt, imorgon är en ny dag med nya funderingar   
ha det bra / AC


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards