Aston & Lukas

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av AnnCatrin - 23 januari 2011 14:35

Hallå!
Veckans söndagsbild kan vi inte hoppa över!
  5 månader och tre veckor är mattes stora pojke ........han ser så stor ut när ingen annan större pojke står och bryter sig bredvid!
Han växer riktigt fint .........tänk att just jag fick en till pojk som inte har nån fulålder .......... 

  ( snygga öron !, försvarar mej med att jag inte snöat in på sådana detaljer än vid tiden för detta foto   )
ok, jag erkänner motvilligt att Aston inte vara så himla vacker hela sin uppväxt ....... men jag tyckte det då, och samma lika gäller för lillfis ...........   
Som jag sa till Camilla när hon tog hem Kliff som var så söt med sitt skära tryne ........ man måste lova att älska dom villkorslöst ........ även om dom förblir rosa om nosen eller ögonen går i kors........  ....... och trösten med fulålder är ju att man vet att ingen slipper undan utan den ( utom mina hundar då förstås   )
Och efter den blir dom bara vackrare och vackrare !
 
Nu närmar sig 3-årsdagen för mattes busbulle ......... kanske kanske poletten till det stora lugnet ramlar ner då.............  
ha en härlig söndag! / AC



mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards