Aston & Lukas

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av AnnCatrin - 12 mars 2011 21:26

Hallå!
Några snabba rader innan jag ramlar i säng, en intensiv helg med trevligt folk och härliga hundar är till ända.
 
Lukas kom tvåa i valpklass utan HP, men det skyller vi hästskiten för, för att distrahera bort letandet av nåt ätbart på golvet så fladdrade jag med en köttbulle, vilket fick honom att krumma ihop som en dito i desperata försök att springa ikapp godbiten ........   jaja, det blir väl sommar så småningom så att vi slipper ridhus!
Lukas kritik:
fin helhet
vackert uttrycksfullt huvud
mörka vackra ögon
vacker hals
substansfull kropp till sin storlek
rör sig med tillräcklig steglängd

kunde vara planare i rygglinje i rörelse
välskött

Domare Charlotte Sandberg
ja inte klagar jag på den kritiken!   tackar och bockar uppfödarna för min fina kille!
   
  Lukas syster Loppan, hon kom fyra i sin klass utan HP
  Kliff fick en tvåa men med bra kritik
  Lukas pappa Kronblommas Iago
  Doremis blev andra bästa uppfödargrupp med HP
ja, bildkvalitéen har en hel del kvar att önska men det blir inte bättre än så här i ett ridhus.
  BIR Gangsterluvans Keno Kanon BIM Bernerdalens Filippa K
Stort grattis til er! och stort grattis till alla andra som placerade sig i sina klasser!
Jag har som vanligt ingen koll, vi köpte ingen katalog, fast vi sa att vi skulle göra det .......och då kan man lätt röra till det   tur man kollar med säkra källor innan man skriver nåt....... 
.......och med tre ringar är det verkligen inte lätt att få nåt grepp!
Nä, nu ska jag hoppa i bingen, jag tyckte tydligen att det var en god idé att jobba imorgon när jag önskade schema ........ hmmmmm........tänkte inte på att man som vanligt är som en urvriden trasa efter en utställningstripp   
ha det bra / AC



mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards