Aston & Lukas

Alla inlägg den 6 november 2011

Av AnnCatrin - 6 november 2011 19:30

Hallå!
Ja, om ingen har missat det så håller jag på att jobba ihjäl mig ..........  klockan har ringt " ma ett ma ett" som min salig farmor skulle ha sagt, att kliva upp efter klockan varje dag i veckan är ju helt omänskligt ..........i min sinnevärld .........och det är ju den som räknas ........hemma på min gata!  
nåja, ett "mitt över dagen pass" imorgon ........men sen så, ÅTTA dagar ledigt! jo man tackar!   
Som jag nämnt tidigare så har jag inga problem med att jobba, det är arla morgonstund som är proppen i röret, men bara man är på bena så ordnar det sig!

Och gårdagens arbetspass med trerätters middag på Aveny och MUSIKSCHLAGET jobbades på lätta fötter     



   

skojar ni vilket röj! 10 bidrag från hela Sverige!
Man blir alldeles varm i hjärtat av den korade vinnaren, en tjej från Solna, så mycket glädje!



Ja, vad ska man säga, idel hurrarop!!!  


Ja, det blir ju lite tjatigt, men nu har vi en CHAMPION igen !!!!!!! i vårt glada spårargäng, ja, då måste det ju firas med pompa och ståt, hurrarop och ystra glädjeyttringar !      
Stort grattis till Alnöitens Edina Elecktra till SE VCH 10 år och 8 månader gammal!

Visste är det väl härligt!............................med viltspårCHAMPIONhundar, vi hade som sig bör en Championmiddag i fredags, jag skulle ju upp och jobba så det blev väldigt lugnt för min del ..................... host host .........................det kan aldrig bli lugnt när fru Anderholm är i närheten ......................men för att göra en lång historia kort så är vi alla ( utom fru Anderholm som har fågelfobi) rörande överens om att påskfjädrar kommer från RIKTIGA fåglar och inte kommer från påskfjäderfabriken där dom görs av typ bomull

 

 Ja, vad ska man säga, det ramlar sanningar över oss varje dag! 
         
Vi har ju som tur är tagit bort regeln om att person på bild får ha en åsikt före publicering  
Finaste Ellan fick lysande svampar minsann!
   
 FINA!

jaha, här spårade det visst ur IGEN !!!! hua damer vilka bastanta skrattmuskler vi får!

huvudpersonen dagen till ära!
Ja, nu har jag jobbat och jobbat så när tillfälle bjöds så bar det av till skogs idag ..........................
 
     ..........mitt svampförråd försvann ut genom ytterdörren med dottern ........så nu måste jag jaga nya, idag var dom svårfångade men med lite hjälp från fröken svampbob fick jag med mig ett gäng hem!

Till veckan ska vi gå ett träningsspår, har bara fått ett så jag få väl sova på saken vilken vovve som ska få hänga med. Vilka bekymmer man har!

Ha en skön vecka alla goa glada människor   // AC 
 


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards