Aston & Lukas

Direktlänk till inlägg 1 februari 2012

ett år av tillfrisknande 1/2

Av AnnCatrin - 1 februari 2012 09:13

Hallå!

För ett år sedan denna dag skjutsade jag min dotter till Måvikens behandlingshem i Mjällom,.
Extremt jobbigt både för henne och oss.
Sen började en tid av hopp och även av stor oro att det inte skulle gå, att hon skulle ge upp, men hon fixade det   ganska snart byttes oron mot förhoppning om att detta skulle gå vägen.
Vaje söndag hela våren åkte hela familjen och hälsade på henne, det var enda dagen som var tillåten för besök.
 

                     
Vi hade många härliga dagar på isen, men ibland var det snöstorm och elände så då blev det inga bilder tagna.

hemma på permission  


           
(Det är Angelica som fotat den fina bilden på mej och hundarna som jag har som header på bloggen)
Våren kom till Måviken oxå och det det var snart dax att komma hem.
Första juni var jag och hämtade hem henne, min enda dotter, jag hade fått tillbaka den goa tjejen som varit försvunnen under lång tid, en annan person under drogers inflytande hade länge bott i hennes kropp.  
Och nu på ettårsdagen av ett drogfritt liv så är jag så stolt och glad för din skull
Angelica Catrin Björnsdotter, vi älskar dej och finns alltid här, i med och motgång, och nuförtiden seglar vi bara i medvind. och så ska det fortsätta och det med basta, det har mamma bestämt!


var rädda om varandra // AC
    

 
 
Ingen bild

Angelica

1 februari 2012 10:06

Åh tack mamma <3 Blir alldeless känslosam när jag läser :) jag älskar dig, tack för att du och resten av familjen funnits där för mig hela vägen, annars hade de nog inte gått!

 
Lina

Lina

1 februari 2012 10:07

Vilken härlig solskenshistoria :)

http://blogg.passagen.se/ollebus

 
maria

maria

1 februari 2012 10:56

Får glädje alleri (måste vara mattan på jobbet) när jag läser, lycka till fortsättningsvis Angelica o hela familjen som står bakom. Underbar historia så långt!

//Maria

http://hem.passagen.se/loveguns

 
karin

karin

1 februari 2012 12:10

åhh vad härligt att det går bra för dottern,
fint att du ville dela med dig av det som hänt
kram Karin

http://www.metrobloggen.se/nirak

 
Lena

Lena

1 februari 2012 15:10

Härligt!! Grattis Angelica, du är så duktig, så glad för din skull Kram!!

http://www.geneins.se

 
Ingen bild

sara o magnus

1 februari 2012 17:58

All heder åt ett tufft år, stort grattis Angelica och kämpa på! Varje dag är ny och du är så duktig.
Härlig historia med ett lyckligt slut, tack för att du delger oss A-C.
Kramis.

 
Camilla

Camilla

1 februari 2012 21:59

Stort grattis till Angelica !!! Det kan inte sägas nog många gånger ... Hon är verkligen värd att hyllas .. vilket jobb hon har gjort med sig själv !!! Då man ser ens barn må så dåligt och man står där och inget kan göra ... vad maktlös man känner sig som förälder .. Men hon har en familj som stöttar och tror på henne vilket måste kännas väldigt skönt.
Så stort grattis på 1-års dagen !!!
Camilla

http://www.tuffa.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AnnCatrin - 26 februari 2014 22:23

jag förnyar mig och byter blogg!häng med till den nya!  http://acufoto.wordpress.com ...

Av AnnCatrin - 20 februari 2014 14:00

Hallå!   Ytterligare ett år av galenskaper att lägga till handlingarna och jag bara kräver att han blir lika gammal som sin mor, dvs 12 år .........så vi har många år kvar av stolleprov!Tur att jag väljer själv vart jag lägger fokus ........... kunde...

Av AnnCatrin - 7 februari 2014 22:30

Hallå!Hur kan man bli valpsugen så här hux flux när man ingen valp ska ha???Vilken tur att man kan få sig en dos valpmys i en annan kommun så att man klarar sig ett tag ........... för dom är ju inte valpar för evigt .......... som på beställning bli...

Av AnnCatrin - 30 januari 2014 20:41

Hallå!Jajamän, nu har vi stökat undan januari,även om jag känner mig lite missnöjd med vädret så är det bara att gilla läget ........ det är då tusan vad solen håller sig borta ........ men då borde vi ha tillgodo när sommaren kommer tycker jag!Men t...

Av AnnCatrin - 19 januari 2014 08:13

Godmorgon!Uppe med tuppen ........ja allt är ju relativt, men att kliva upp 7.30 är i allafall tidigt i min sinnevärld .......... men så får det bli när man ska jobba, hundarna måste få mat och vila magen efter det, sen kan vi promma innan jag åker p...


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Skapa flashcards