Aston & Lukas

Alla inlägg den 29 april 2013

Av AnnCatrin - 29 april 2013 11:45

Hallå!
Ja som man brukar säga ......... det löser sig med skridskor bara isen har lagt sig ............. det är även andra saker som ordnar sig till det bästa ........den bajsfyllda baksidan tex ...........jag har jobbat hela helgen och vips så har hussen krattat bort eländet   är det inte bara alldeles alldeles UNDERBART!


Dom små pälsbarnbarnen har blivit en vecka gamla


 


 


 



   
Och inte har dom då blivit nåt fulare för det   nejdå söta som socker hela bunten, nu får dom växa fort och veckorna susa fram i expressfart så att man får åka och snusa på dom små liven   
Dom har fått en egen sida "Lukas valpar" hittas igen under KATEGORIER.


Förvåningen är lika stor varje år .....vart tog snön vägen???? Det är helt sanslöst att den bara kan gå upp i rök så där från ena dagen till den andra, och inte var det många dagar med smutsigt underlag heller, det har torkat upp försvinnande fort, STORA GILLAKNAPPEN !!!!


Ja och när snön försvinner kan man ju söka sig nya vyer, varför inte söka upp sand och vatten nu när vi inte kan dra in nån sand från gatorna?   


 



   


 


 



Lukas njuter av den sista snön


 
Mattes sötnöt   


Åsså har vi hunnit med att hälsa på Calle oxå veckan som var, jag glömde ju nämna i det förra inlägget att Calle flyttade in på Falkenbergsvägen samma dag som Isa & Lukas valpar föddes, det kan bara betyda god KARMA! två stora händelser i våran lilla värld på samma dag !


 
Hussen blev lite valpsugen tror jag bestämt   


     
Kliff har äntligen fått en kompis och han tog emot honom med öppen famn precis som vi hade trott.
 
Calles nya leksak   


Nu ska jag jobba lite intensivt ( allt är ju relativt ) innan vi åker till Gävle på dragläger, sen hem och göra några knop till i nån vecka för att sedan vara ledig 21 maj - 19 juli om jag bortser från två helger i juni som jag ska jobba ........tror faktiskt jag kan orka med det   
Jag flyttade min sena semester för alla ville ha sent i år och då blev resultatet typ 9 veckors ledighet semestern inräknat   sen jobba jobba JOOOOBBBAAAA i två veckor, A`PUH!!  innan det blir ledigt tre veckor igen för Byske & Gotland..
Känner mig rätt NÖJD faktiskt! Ja ganska mycket om jag tänker efter en smula   


Det har varit lite väl mycket denna vinter som inte är jobbrelaterat så jag behöver verkligen vila och rekreation, som en strandad val på baksidan av Bågevägen kommer jag att ligga i sommar med en ljudbok i örat       däremellan ska vi väl åka på nån utställning, hitta nya utflyktsmål, träna drag, spåra och BARA VARA ............och sommaren kommer naturligtvis att bli alldeles strålande, det har jag bestämt & beställt!
ha det bra / AC


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards