Aston & Lukas

Alla inlägg den 30 januari 2014

Av AnnCatrin - 30 januari 2014 20:41

Hallå!
Jajamän, nu har vi stökat undan januari,även om jag känner mig lite missnöjd med vädret så är det bara att gilla läget ........ det är då tusan vad solen håller sig borta ........ men då borde vi ha tillgodo när sommaren kommer tycker jag!
Men trivsamma temperaturer för att vara denna tid på året så då får man tugga i sig att solen ligger gömd bakom en grå filt.

  
Ja det är inte det lättaste .........att ta nya bilder, skärpan är ju i en annan kommun i detta gråväder ................ men men nu ska vi vara positiva   och det gäller även annat än foto .................. men ibland vill jag vara sex år gammal igen och lägga mig ner och bara skrika, men det passar sig inte som vuxen ............... så då biter jag väl ihop, igen, och hoppas på ett mirakel.

  

 
En dag med sol hade vi iallafall ...............så då fastnade denna sötnöt på bild ......... min egen lilla Ior som bär hela världens olyckor på sina skuldror ........kan man tro iallafall   Tänk att man aldrig slutar att förundras över hur olika dom kan vara, Aston är nästan alltid glad och sorglös, Lukas ser ut för det mesta ut som ovan ....... fast dom lever under samma förhållanden.

 
Men han kan ju vara allvarlig faktiskt ........fast det är sällsynt!

    
och Lukas kan ju skoja till det .......men det är lika vanligt som att att Aston ser allvarlig ut   
 
Aston Martin smörar för Kicki som har godis i fickan

        
Ny bekanskap i dag, söt liten PON flicka ( Polski Owczarek Nizinny ) " Cilla"

 
Åsso var det nån sån där som fotade .........usch, får dom drälla hur som helst????   

 
Foto Ulrika Hansson

hmmm .......det är alltså så där man ser ut ......... nåja, kameran klär mig   

 
I söndags var vi oxå på promenad .....samma gråväder, ska vi inte få några fina soliga vinterdagar???
Äsch, nu kan det bara bli bättre, februari står för dörren ........sex arbetspass fanns inplanerade, kände mig lite illojal mot dom som knegar varje dag så jag lade in ett extra faktiskt, så nu ska jag faktiskt jobba sju gånger i februari ........det är mycket nu!   
ha det bäst / AC


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards