Aston & Lukas

Alla inlägg den 25 september 2008

Av AnnCatrin - 25 september 2008 09:39

Hallå!
Har jag inte våndats och slitit med min nya hemsida och blivit gråhårig på kuppen vad det gäller bloggens anonyma tillvaro?
Men HALLÅÅ! Är det för mycket begärt att någon sträcker ut en hjälpande hand eller???? NÄ´tydligen måste man klura ut allting själv, och det gjorde jag igår på väg till träningen, och sen kom jag inte ut på internet när jag kom hem......snacka om känsligt läge för dom redan hårt pressade nerverna!
Kan jag byta gästbok så kan jag naturligtvis byta blogg oxå......lätt som en plätt, busenkelt, piece of cake........
Det enda som krävdes var att det berömda myntet skulle ramla ned.....och det gjorde det, så det är inte helt tomt i hjärnkontoret, eller det kanske det är nu....det kanske var den sista pengen som ramlade ur.......
Nåväl ordningen återställd,  bloggen kan följas med Bloggkoll för den som vill det.
Det funkar så finurligt att du får ett mail när bloggar du läser uppdateras.
Har kopierat in dom tre senaste blogginläggen, utan bilder just nu, men det ligger ju en länk till bilderna med.
nu ska jag kolla hur man kommer tillbaka till hemsidan efter man läst bloggen.
Japp, det enklaste är nog att helt enkelt backa ett steg på pilen i verktygsfältet eftersom den här bloggen ligger utanför själva hemsidan.
hmmm går du in via bloggkoll funkar inte det.....
kanske kan lägga till hemsidan som en länk
A´puh.....allting börjar falla på plats, nu känns det bättre med en bra blogg och en bra gästbok!
Nog om detta, igår var vi på utställningsträning, det gick väl hyfsat, det är bara att träna vidare hemma, Astons fördelar är hans framparti och huvud/rygglinje......men då ska han stå rakt med huvudet, varken titta upp efter godis eller titta upp på mej, eller stå med huvudet i backen och leta godis andra har tappat......TRÄNA!!!
Camilla kom förbi och berättade om Tuffas strapatser hos veterinären, röntgen på bogar och armbågar såg bra ut så det verkar bara vara en benhinneinflammation.
Det börjar likna tio små negerpojkar med Astons kompisar.......
Nä´nu måste jag slita mej ifrån datorn och göra nåt form av hushållsarbete....låter kul va´!?
Ha´de bra / AnnCatrin
http://www.bernersennen.snabber.se/ MIN HEMSIDA !


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards