Aston & Lukas

Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av AnnCatrin - 1 augusti 2009 10:37

Skipping stonesSand castleHippie 1Hula hoop 2ComputerRecliner ja det är gött att veta att det är ledigt nu.......latmasken slog till...... helt utanför min kontroll Shy Whistler
......och plockade bort arbetspasset på måndag.....så tokigt det kan bli.......
Bravo!men jag jag finner mig i det.......Rollidag ska hunden badas.....hoppas hoppas att det sitter kvar lite päls....please!

Imorgon är det utställningsdax och det lutar åt att jag får älga runt själv för min handler har en son som spelar fotbollscup....ja ja.....vi prioriterar olika.....Kicking Dirtta ledigt du!......bry dig inte om att utställningskarriären tar slut innan den knappt hunnit börja.......vad är väl ett rött band i jämförelse med en fotboll i rörelse.......Så där ja`då var dagens pik avklarad! Men vi älskar dig ändå Camilla! Heart GlassesI Love YouBouquet det är väl bäst att smöra ordentligt efter den kängan så att du inte säger upp dig för gott !Laughing 2
Högtrycket lyser med sin frånvaro, vi mjukstartar lite så blir det nog soligt och fint till veckan!
Husse har varit ut och tänt ett ljus för Wictor som skulle fyllt 12 år idag, sov i ro lillgubben!
ha de bra / AC


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards