Aston & Lukas

Direktlänk till inlägg 20 april 2010

vad är det frågan om???? 20/4

Av AnnCatrin - 20 april 2010 20:45

Hallå!
Nu är det kraftig varning........ kontrollsystemet är satt ur system. hårddisken har pajat.......... minnet har devalverats till fiskmåsnivå..........
Hur kan man GLÖMMA att anmäla till utställningen som ligger ett stenkast härifrån????
Det står med stora bokstäver att jag ska anmäla till Karlskoga, Österbybruk & Avesta i slutet på denna vecka.......Sundsvall då? Jo tänk att om man bläddrar tillbaka i almanackan så står det med stora bokstäver den 4 april " ANMÄL TILL NORDICHALLEN" ........där valde jag tydligen "ignoreraknappen"........eller tyckte att jag hade god tid på mig, vad vet jag, hjärnkontoret verkar leva sitt eget liv nuförtiden.  
Men som av en händelse efter ett samtal med en av kamraterna som börjat darra på manshetten i utställningssammanhang så tänkte jag gå in och kolla på vilka klasser man kunde anmäla till....... och det var tur att jag satt ner när jag läste att till Nordichallen så var sista dag IDAG.........  hur f-n har jag kunnat missa det???????
A´puh, nu är det iallafall anmält, och det var ju verkligen bara som av en händelse......... plötsligt så händer det och man har lite flax!
Men det som förbryllar mig mest är hur det kan bli på detta viset...........  vi får väl hoppas att detta blir en väckarklocka som väcker liv i dom hjärnceller som lagt sig i träda.
Så här och nu anhåller jag om lite assistans,    slå gärna en pling och kolla om jag har kontroll på tingens ordning, inget är längre som det brukar!
Hunden har jag iallafall koll på........ eller få se nu?, vart är han, javisst ja, han hade ju rymt...........eller, äh, det var ju farmvillejycken som var på villovägar......a´puh.......tur där!
Giffarna på tv:n....... går väl så där, ser tungt ut men dom har ju några matcher till framför sig  
  Inte utan att Kliff & Aston har vissa likheter........vem som är vem?
ledtråd: min hund har mer av en viss färg på ett centralt ställe  
ha det bra / AC virrpanna



 
 
Anneli

Anneli

20 april 2010 21:24

Hallå !
Hur är det ställt ?? Det hade sett ut det,om du missat den närmaste utställningen av alla...som är på promenadavstånd :D
Mitt minne är då rakt inte något att räkna med....försök med Camilla ;)

Men jisses va Kliffen är lik Aston....vilken tur att du skrev ut lite ledtrådar....annars hade jag aldrig klarat av att klura ut vem som var vem ;) *asg*

Kramkram Anneli

http://www.skansens.se

 
Camilla

Camilla

20 april 2010 22:19

Haha ... hur tänkte Anneli nu då med att du ska räkna med mig !! hm ... kan det vara så att det är något som smittar , för så här har då inte jag varit hela livet ??
Men det var då en himla tur att det inte var imorgon du insåg det här ;O) det hade ju varit väldigt snopet .
Det är helt sjukt va lika dom är på den bilden , och jag måste erkäna att hade det inte varit för den lilla detaljen som skiljer dom åt ;O) så hade jag banne mig inte kunnat tala om vilken som är min hund .
Dröm nu inga hemska drömmar inatt om uteblivna anmälningar eller annat konstigt ;O) .
Kram Camilla

http://www.tuffa.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AnnCatrin - 26 februari 2014 22:23

jag förnyar mig och byter blogg!häng med till den nya!  http://acufoto.wordpress.com ...

Av AnnCatrin - 20 februari 2014 14:00

Hallå!   Ytterligare ett år av galenskaper att lägga till handlingarna och jag bara kräver att han blir lika gammal som sin mor, dvs 12 år .........så vi har många år kvar av stolleprov!Tur att jag väljer själv vart jag lägger fokus ........... kunde...

Av AnnCatrin - 7 februari 2014 22:30

Hallå!Hur kan man bli valpsugen så här hux flux när man ingen valp ska ha???Vilken tur att man kan få sig en dos valpmys i en annan kommun så att man klarar sig ett tag ........... för dom är ju inte valpar för evigt .......... som på beställning bli...

Av AnnCatrin - 30 januari 2014 20:41

Hallå!Jajamän, nu har vi stökat undan januari,även om jag känner mig lite missnöjd med vädret så är det bara att gilla läget ........ det är då tusan vad solen håller sig borta ........ men då borde vi ha tillgodo när sommaren kommer tycker jag!Men t...

Av AnnCatrin - 19 januari 2014 08:13

Godmorgon!Uppe med tuppen ........ja allt är ju relativt, men att kliva upp 7.30 är i allafall tidigt i min sinnevärld .......... men så får det bli när man ska jobba, hundarna måste få mat och vila magen efter det, sen kan vi promma innan jag åker p...


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards