Aston & Lukas

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av AnnCatrin - 9 augusti 2011 21:45

Hallå!
jag hinner inte riktigt med mig ............. vilket är synnerligen besynnerligt eftersom det är semestertider ..........  ............. all tid i världen funkar inte på mig ......... det måste komma till " point of no return" för att jag ska få ändan ur vagnen ....... men nu så, det mesta utstuvat i bilen ...........  

Har dragit på den där otrevliga husmorssysslan strykning  hela dagen .......... inser ju att jag icke idkar strykjärnet alltför frenetiskt när jag varje gång måste inleda med att fundera varför strykbrädan svajar som ett skepp i höststorm .......... ja just ja! saltomortalen nedför källartrappen med mej i släptåg i jultider lämnade vissa spår ..........  kanske ska stryka lite oftare eller köpa en ny strykbräda ? ..........ny strykbräda antecknad på " to do list"
I helgen hängde fru Anderholm och jag med Rosa till Svenstavik ......... det har varit sjukt surt att jag inte anmälde Aston, Lukas var ju under karens, vilket iofs var obetydligt när han ser ut som en tik efter en kull valpar ......... det är SÅÅ uppmuntrande att höra "alla" förfasa sig över bristen på päls ...........  fast med tanke på vilket hårsvall han hade före så hade jag inte i min vildaste fantasi kunnat föreställa mig att precis ALLT skulle falla av, ......... ordet för dagen: ALLT ELLER INGET! 
  BIR & BIM Bernerdalens Bouquet & Brånslättens Ville Vargtass
Stort grattis till er!
  fina Bernerdalens Åzzie sprang in ett cert, GRATTIS!!!
  Bernerdalens Filippa K cert, GRATTIS !
  Doremis Hubble UWA exellent med Camilla Anderholm i andra ändan på kopplet   
  Tutan / Bernerdalens Irish Coffee BIR Valp, GRATTIS!!!!
jag fotade en hel del och har skickat bilder kors och tvärs   lägger in fler bilder en annan dag!
Nu ska jag packa klart ........jourtelefonen har varit tyst så patientens tillstånd lär ju vara stabilt ............. jag fick rycka ut och lugna fru Anderholm igår, försökte göra det via telefon men insåg att det var lönlöst   jag har ju haft fukteksem på några hundar och går efter tesen att så länge det vätskar så är det inge´ bra ............ kunde konstatera på finaste Tuffa att det inte vätskade längre, även om hennes matte inte riktigt var med på dom noterna ........   dom hade ju satt in en hel del insatser så det är väl klart att det stannade upp ........ fick in frun på dom tankebanorna till slut  
Nu förlitar jag mig på vädergudarna att dom skickar lite solstrålar norrut!
ha det bra / AC
 
 


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards