Aston & Lukas

Direktlänk till inlägg 7 juli 2009

minnesstund 7/7

Av AnnCatrin - 7 juli 2009 22:04

godkväll!
jaha, då har man suttit och bölat till tv4:s direktsändning av Michael Jackson´s minnesstund......grinar du???? säger min man förvånat, ja, faktiskt, jag har aldrig varit nån direkt fan av honom men för det så går det inte att förneka att han var någonting ofattbart stort, kommer troligen ingen igen som kan mäta sig med honom.
Sen har ju media slagit knut på sig själva i jakten på att leta upp den ena skandalen efter den andra.......och det är samma där, jag har aldrig ödslat energi på att sätta mig in i vad som är sant eller falskt......ingen rök utan eld kan man tycka, men hyenorna på nyhetsblaskorna skarvar gärna 1000 %......av den anledningen köper jag aldrig en blaska typ "hänt i veckan".....vem orkar läsa "nyheter" om kändisar som dementeras veckan efter????
nä, en person som drar ihop ett sånt uppbåd till sin minnesstund är värd all respekt ovasett om man dyrkade marken han gick på eller inte.
som kommentatorerna sa: många av lovorden skulle han kanske behövt höra medans han fortfarande levde.
Jag lägger ingen värdering i hur han var som människa, för det jag vet det vet jag genom skvallerpressen, men har var en stor stor person inom musiken, det kan jag iallafall vara säker på.
     R:I:P  Michael Jackson
Moon WalkFamous 18Bye bye

 
 
camilla

camilla

7 juli 2009 23:35

Ja , herregud , jag har nog gjort av med en hel toarulle jag .
Har bölat som aldrig förr här hemma i soffan jag också , Johan ställde samma fråga till mig också .. Grinar du ??
Fick väl ur mig ett bölande jaaa.
Jag tror det gick upp för mig nu ikväll hur pass stor han faktiskt var och sedan så lägger jag inte heller någon åsikt i alla skriverier om honom , för att han har betydd mycket inom musiken , ja det är då ett som är säkert.
Nä nu ska jag ta och blogga jag också , hade inte tänkt erkänna hur jag satt och bölade men eftersom jag inte varit ensam om det så törs jag mig på att blogga jag också , sedan blir det några timmars sömn , klockan står på 05,20 roligt va !! NOT..
Jag ringer dig imorgon.
Kram Camilla

http://www.mills.zoomin.se

 
Ingen bild

Bamse

8 juli 2009 09:38

Hej det var ett tag sedan jag var inne på din sida och vad in den har blivit.Hoppas at ni får en bra dag.bamse kramar

 
Anneli

Anneli

8 juli 2009 11:01

Ja jag missade tv:s stora händelse igår...jag är ju vanemänniska och på tisdagar är det Allsång och Morden i Midsomer.Jag tittar inte ens i tv tablån. Såg som hastigast lite av filmen Jackson 5 bara.
Jag tycker mest synd om hns barn som får ett kraftigt mediadrev efter sig och dessutom en stor vårdnadstvist.. Stackars barn !
Kramakram Anneli

http://www.maximilian.panatet.se

 
Ingen bild

Stina

9 juli 2009 13:27

Jag kan också instämma...fällde också en tår eller två... Jag som annars är ganska så oblödig när det gäller kändis-bortgångar blev förvånad själv. Men det är väl konstigt att man måste dö för att få vara ifred?! Sorgligt...i dubbel bemärkelse...
Här lever det dock. Iaf den lille. F och D gör som vanligt i sånt här väder, sover tills bättre tider...men B har inte riktigt kommit in i den matchen ännu. Det finns ju ännu nåt strå kvar på de äldres svansar att rycka...
Good red-luck i helgen!!! Vi tar det lugnt på den fronten.
Kramkram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AnnCatrin - 26 februari 2014 22:23

jag förnyar mig och byter blogg!häng med till den nya!  http://acufoto.wordpress.com ...

Av AnnCatrin - 20 februari 2014 14:00

Hallå!   Ytterligare ett år av galenskaper att lägga till handlingarna och jag bara kräver att han blir lika gammal som sin mor, dvs 12 år .........så vi har många år kvar av stolleprov!Tur att jag väljer själv vart jag lägger fokus ........... kunde...

Av AnnCatrin - 7 februari 2014 22:30

Hallå!Hur kan man bli valpsugen så här hux flux när man ingen valp ska ha???Vilken tur att man kan få sig en dos valpmys i en annan kommun så att man klarar sig ett tag ........... för dom är ju inte valpar för evigt .......... som på beställning bli...

Av AnnCatrin - 30 januari 2014 20:41

Hallå!Jajamän, nu har vi stökat undan januari,även om jag känner mig lite missnöjd med vädret så är det bara att gilla läget ........ det är då tusan vad solen håller sig borta ........ men då borde vi ha tillgodo när sommaren kommer tycker jag!Men t...

Av AnnCatrin - 19 januari 2014 08:13

Godmorgon!Uppe med tuppen ........ja allt är ju relativt, men att kliva upp 7.30 är i allafall tidigt i min sinnevärld .......... men så får det bli när man ska jobba, hundarna måste få mat och vila magen efter det, sen kan vi promma innan jag åker p...


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards