Aston & Lukas

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av AnnCatrin - 11 oktober 2010 19:21

Hallå!
Jag måste ju kasta in några rader bara för att retas lite med kamraterna...... dom bloggade ju typ aldrig när dom hade smått i huset......... men vem vill inte se nya söta valpbilder varje dag???
 

Och min valp är ju inte så där hemlig som deras valpar har varit.........  


  Idag var det APT på morgonkvisten så då fick han hänga med på jobbet en stund......efter halva mötet så skjutsade jag honom till Camilla.


 
Tuffa blev som väntat måttligt road men Kliff han tyckte det var helt ok med en lillkille i huset!

          trevliga katter fanns det minsann oxå att snusa på.......


foton Camilla


När vi kom hem så hade jag altandörren öppen och Lukas låg i bian......... och sen var han helt plötsligt borta......hmmmm.....den lilla filuren hade tagit ett eget intiativ och vandrat iväg nedför trappen och ut på gården....... längst bort i hörnet under en buske gick han att återfinna........

Det här är en kavat liten kille som inte bangar för några trappsteg ut till friheten.......så länge han är i miniformat får jag nog ha bättre koll för staketen är ju inte helt valpsäkra nedtill.......
Och storebror han låg inne och snarkade så ingen hjälp med barnvakt där inte!
Det är en hel del som det ska tänkas på när man har smått i huset.......och jag är väl inte till fullo helt inne i dom tankebanorna än........ 

På eftermiddagen fick jag äntligen energi och lust och tog och stuvade undan på altanen och bar in möblerna som stod ute.......fick en hastig inlevelse om att det kan dimpa ner snö när som helst.......det får vi verkligen hoppas att det är fel känsla!
Imorgon kanske det blir en stund i tvättstugan om andan faller på........ vilket den sällan gör när det gäller den delen av huset ..... men jag håller en tumme för att jag får något gjort där imorgon!  
ha det bra / AC



mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards