Aston & Lukas

Alla inlägg den 12 december 2010

Av AnnCatrin - 12 december 2010 18:18

Hallå!
har förnärvarande en utebliven lust till det mesta, inklusive bloggeriet, tur man har en busbulle och ett ultrabusfrö innanför väggarna som livar upp tillvaron ....... återkommer med förnyade krafter så småningom ........
men några kort på 19 veckorsklumpen som softar i soffan kan jag bjuda på iallafall ........ alla så kallade regler har visst blåst iväg med pusta, i min värld har jag hellre hundar i soffan än i sängen ...... hussen tycker tvärtom ......... så förklara då för mig varför jag sover sked med en mjuk go bernerbebis hela natten ( har han gått och lagt sig så har han gått och lagt sig, inga planer på att fortsätta sova på sin egen dyna ) och varför ligger hunden i soffan när jag är på jobbet???
hmmmm ........fundera på den ni ........
          ja, inget är sig likt på Bågevägen, det är iallafall nåt som är sant ........
Men som en liten ljusglimt så har jag nu hemtelefoni igen, efter månader av krångel, lite halvsurt att alla samtal gått via mobilen, men nu är jag fri dårarna på EPHONE, snälla, snälla , snälla anlita ALDRIG dom!
Efter otaliga mail så faxade jag min uppsägning, dan efter var telefonen avstängd ....när jag väl fick tag på dom så visade det sig att DOM sagt upp mig, men hallå!!! jag sa upp mig först PUCKON!
Enligt dom hade jag den 3 december två fakturor obetalda, vilket gjorde att dom sa upp mitt abonemang , en på 64 kr med förfallodatum 30 nov, den har jag inte sett röken av än och den andra på 54 kr med förfallodatum 26 december....????!!!!
....och var det så att jag inte ville betala för utgående samtal så kunde jag dra ut sladden tills nätleverantören kopplat bort mig ........ då kunde jag faktiskt inte hålla mig för skratt, men hörru, ni har ju stängt av min telefon, då spelar det väl ingen roll om jag drar ur sladden för jag kan ju inte ringa vilket som????
...och om ni stängt av mig varför har jag då internet??? " det har du INTE, du surfar nog på grannens" ........ sen fick jag prata med en annan persom som tillstod att jag faktiskt hade internet kvar, det var bara telefonen som krediten var överskriden på ........undrar vad kreditgränsen ligger på då, 20 spänn eller??
men nu har dom iallafall släppt greppet, mot en slutfaktura för jag var bunden i 12 månader ..........vi får väl se om det går att ordna upp smärtfritt.
Nu provar vi T3 går det åt pipsvängen oxå kan gamla hederliga telia förvänta sig ett samtal!
ha det bra i julstöket, jag gömmer mig under kudden och hoppas att julen smidigt tar sig fram och förbi så att man kan få andas utan att hyperventilera igen....... / AC
usch, vad pinsamt, ser reprisen på bonden , f-n vad hon har klätt upp sig min namne ....... eller inte .......


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Skapa flashcards