Aston & Lukas

Direktlänk till inlägg 21 maj 2011

hemmablind 21/5

Av AnnCatrin - 21 maj 2011 17:17

Hallå!
Visst är det märkligt att man alltid blir så förundrad över naturens skönhet och utsikten när man åker utsocknes .......... sen att man har milsvidd utsikt bara ett stenkast hemifrån faller liksom bort ....... men när vi nu bor i staden mellan bergen så kanske man skulle utnyttja detta lite mer?
Sagt och gjort, stämde möte med fru Anderholm och finaste Kliff idag för en tur upp på en av Sundsvalls finaste platser, södra berget.  där kanske det finns rum för hund när vi ska vår special, utsikten går jag i god för!
  det kan vara värt några deciliter bensin för att njuta av denna utsikt, förstår inte varför man inte kommit på detta tidigare ..........det är för nära och för självklart, det är helt klart det!
  tjoho i backen! detta är en slalombacke på vintern .......nästa gång kanske vi ska parkera längst ner och ta fot för fot uppöver .........men då kan man nog glömma fina bilder med tungor långa som slipsar!
  Jag tror aldrig att min lilla farbror kommer att lära sig "stanna kvar" om man ens tänker tanken sänker han huvudet och trummar på framåt som en liten pansarvagn ........jäkla särring .......stanna tänker jag INTE göra!
  Vilken tur att man kan redigera bort "oönskade" objekt ur bilden .......typ en matte som försöker få polarna att sitta fint samtidigt ......... 
  orginalbilden ........  jag erkänner ....jag har blivit helt besatt av att fixa till bilder .......snart kommer lilla farbrorn i ett mycket slankare format .......  fast det räcker väl inte med att bara visa upp en bild i ringen .......hmmmmm....... 
   

  Lukas hårfager!  Kliff blev lite trött på lilla farbrorn som kan hålla låda hur länge som helst!
    finaste Kliff, han kan iallafall sitta still med bästa bakgrunden på rätt ställe!
        Bäst att skynda sig att fota nu när pälsen sitter kvar ........
  Kliff
  Lukas kan borstas ur hur mycket som helst .......men nu har jag bestämt att det bara är underullen som ryker ........någonting ska man väl ändå ha att säga till om som matte eller??
och innan moster i Huljen rycker ut och förtvivlat undrar varför Aston inte är med på kort så lovar jag att åka upp på berget med honom oxå en vacker dag!
två timmar kvar tills det ska arbetas .......ha en fortsatt trevlig lördag! / AC

 
 
Camilla

Camilla

21 maj 2011 21:59

öh, och så svalde man kaffet på tvären i strupen då ... det var väl inte nödvändigt att visa orginalfotot eller ;)) med den lilla utväxten på ryggen också *asg*.
Tror vi hoppar det där med att bestiga berget, du såg väl hur hon såg ut hon som gjorde det idag ... halv död ut var hon ;).
Men utsikten är storslagen .. dit åker vi fler gånger.
Kram Camilla

http://www.tuffa.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AnnCatrin - 26 februari 2014 22:23

jag förnyar mig och byter blogg!häng med till den nya!  http://acufoto.wordpress.com ...

Av AnnCatrin - 20 februari 2014 14:00

Hallå!   Ytterligare ett år av galenskaper att lägga till handlingarna och jag bara kräver att han blir lika gammal som sin mor, dvs 12 år .........så vi har många år kvar av stolleprov!Tur att jag väljer själv vart jag lägger fokus ........... kunde...

Av AnnCatrin - 7 februari 2014 22:30

Hallå!Hur kan man bli valpsugen så här hux flux när man ingen valp ska ha???Vilken tur att man kan få sig en dos valpmys i en annan kommun så att man klarar sig ett tag ........... för dom är ju inte valpar för evigt .......... som på beställning bli...

Av AnnCatrin - 30 januari 2014 20:41

Hallå!Jajamän, nu har vi stökat undan januari,även om jag känner mig lite missnöjd med vädret så är det bara att gilla läget ........ det är då tusan vad solen håller sig borta ........ men då borde vi ha tillgodo när sommaren kommer tycker jag!Men t...

Av AnnCatrin - 19 januari 2014 08:13

Godmorgon!Uppe med tuppen ........ja allt är ju relativt, men att kliva upp 7.30 är i allafall tidigt i min sinnevärld .......... men så får det bli när man ska jobba, hundarna måste få mat och vila magen efter det, sen kan vi promma innan jag åker p...


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Skapa flashcards