Aston & Lukas

Alla inlägg den 25 november 2009

Av AnnCatrin - 25 november 2009 09:40

Hallå!
Snuvigt  värre är det här, värsta sjukstugan!
Sick In BedSneezyMessy SneezeBig Sneeze

Och att jag inte är piggelin är väl en sak....men jag har vård om svårt sjuk make oxå......suck!
.......och sen behöver jag väl inte gå in närmare på det fenomenet "sjuka karlar".......Laughing 1
Han har iallafall kunnat konstatera att jag bara har den lilla flunsan.....han däremot har så hög feber så det är inte ens nån mening med att kolla den för det skulle inte termometern klara av.......fnys...snarare så är det väl som så att så länge man inte kollar så kan man leva i villfarelsen att febern är skyhög......
Lilla flunsan eller inte så är det tillräckligt snorigt för att hålla sig hemma ifrån jobbet idag iallafall......Tackar min snälla arbetskamrat Carina som jobbar åt mig idag..jag jobbar igen det åt henne på Söndag.
Nu ska jag släpa mig en runda med hunden, den stackaren får inte dom långa promenader han är van vid.....så lite besviken över det är han nog allt.
Ser verkligen fram emot den 20:de februari 2010.....dagen då duracellen fyller två år och kommer att förvandlas till en vuxen lugn och timid berner...inga humpedumpeskutt och vilda krumsprång så lång ögat når......ELLER HUR!!!!!
.....Men nu är det faktiskt så att det är Camilla som säger att så ska det bli......när jag förde detta på tal förra veckan så började hon vackla i sin övertygelse och mumlade nåt om att detta kanske inte gällde Aston vid närmare eftertanke.....men när han fyller TRE ÅR så har han nog landat i skallen......hmmm......det är tveksamt om det någonsin blir ett tvåhundshushåll på Bågevägen.......som det är nu lär nog Aston bara ut hyss är jag rädd.....och kommer han någonsin att kunna lära ut nåt annat till en valp?......Walking Dog
Tur att de inte finns med i dom närmaste planerna att skaffa en till hund....det kan mycket väl hända att jag inser att det räcker gott och väl med en i taget.....det får framtiden utvisa!
Nu ska jag kurera mig så att jag orkar springa vänstervarv på lördag....usch, nu ska utställningsspöket skrämmas bort.....vi får väl se hur det går....
Min man har verkligen varit stöttande på den punkten...." det kommer aldrig att gå, har du lejt en kusk så är det väl bättre att hon får sköta det där".....tackar alla ödmjukast för dom värmande orden.....vi får väl se om det serveras nån middag här idag..... hmmm.....jag kanske oxå lägger mig ner och simulerar att min sista stund är kommen.....Grrr
ha det bra och hoppas ni får vara friska och krya!/ AC


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards