Aston & Lukas

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2009

snön som föll fjol.....30/10

Av AnnCatrin - 30 oktober 2009 16:32

första snön 2   första snön  
....bara ett litet tillägg till den tidigare bloggen.....jag läste min blogg som jag skrev för ett år sedan......
det var väl det jag visste att snön kom tidigt ifjol !
...vi får väl se när det dimper ner i år......jag verkar vara ganska ensam om att önska mig mängder av vitt fluff.....men om alternativet är som vi har haft det i flera år med isgator och att man har glidit runt som bambi på hal is så föredrar jag snö i kopiösa mänger......att halka runt på blankis utan fotfäste harmonerar inte med min typ av hund.....*asg* / AC

 
 
Camilla

Camilla

30 oktober 2009 16:47

Nä du , här har du en till som faktiskt tycker det kan få bli vitt om marken nu , så vi slipper all sörja ..
Hellre vitt fluff , än gegga .
Kram Camilla

http://www.mills.zoomin.se

 
Ingen bild

Isabelle

30 oktober 2009 20:34

Haha, första bilden är ju guld! Hur cool som helst! Det syns verkligen hur bra de kommer överens och diggar varandras sällskap :-) Ha en härlig helg!

 
Ingen bild

Anne-Lie

31 oktober 2009 14:50

Hej
Blev lite förvirrad när jag först såg dom snöiga bilderna.. har det snöat hos er men inte hos oss..!!?? men såg sedan att det var fjolårets bilder ..ha ha !!
Som svar på din fråga ang. hemsidorna..NEJ !!!! har inte fått ordning på något och nu är jag inte trevlig att umgås med.. blir så förbaskad när det inte stämmer..
Får nog komma över till dej om du har tid.. kramen

 
Anna & Bonus

Anna & Bonus

1 november 2009 09:37

Visst är det så...blått är ju inte dåligt egentligen. Det är ju fullt tillräckligt för en massa saker inom hundvärlden... ;) Men man blir lätt färgblind, så att säga ;) Värre kunde det ju varit; gult te x. Nya tag i december! See you there! :)
kram

http://bonusbus.bloggplatsen.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

2 november 2009 09:49

Ja som det verka enligt vad de sa på vädret så kan det bli snö för er idag. Det var tidigt med snö förra året.
Här blir det inget av den varan bor lite fel.

Ha en underbar skön dag, kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AnnCatrin - 26 februari 2014 22:23

jag förnyar mig och byter blogg!häng med till den nya!  http://acufoto.wordpress.com ...

Av AnnCatrin - 20 februari 2014 14:00

Hallå!   Ytterligare ett år av galenskaper att lägga till handlingarna och jag bara kräver att han blir lika gammal som sin mor, dvs 12 år .........så vi har många år kvar av stolleprov!Tur att jag väljer själv vart jag lägger fokus ........... kunde...

Av AnnCatrin - 7 februari 2014 22:30

Hallå!Hur kan man bli valpsugen så här hux flux när man ingen valp ska ha???Vilken tur att man kan få sig en dos valpmys i en annan kommun så att man klarar sig ett tag ........... för dom är ju inte valpar för evigt .......... som på beställning bli...

Av AnnCatrin - 30 januari 2014 20:41

Hallå!Jajamän, nu har vi stökat undan januari,även om jag känner mig lite missnöjd med vädret så är det bara att gilla läget ........ det är då tusan vad solen håller sig borta ........ men då borde vi ha tillgodo när sommaren kommer tycker jag!Men t...

Av AnnCatrin - 19 januari 2014 08:13

Godmorgon!Uppe med tuppen ........ja allt är ju relativt, men att kliva upp 7.30 är i allafall tidigt i min sinnevärld .......... men så får det bli när man ska jobba, hundarna måste få mat och vila magen efter det, sen kan vi promma innan jag åker p...


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards