Aston & Lukas

Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av AnnCatrin - 1 oktober 2008 17:48

Hallå!
       Nu funkar internet igen, jag ringde Servanet idag, det är dom som ansvarar för stadsnätet, dom hade senare ringt upp Magnus och talat om att dom hade vissa problem i sitt system, tydligen så hade vi samma IP adress som flera andra och då krockade det på nåt vis......vad vet jag, mer än att nu funkar det igen och det vara inte våra grejor det var fel på.
Idag har regnet stått som spön i backen, eftersom jag skulle på en föreläsning så kände jag mig manad att gå en runda med hunden för att han inte skulle hitta på några hyss medans jag var borta.
Så då tog jag fram Wictors "batmankostym".....och tänka sig nu har det "lilla" livet nästan växt i den,han stod stel som en pinne men efter ett tag så gick det riktigt bra, trevligt att inte få in en sjöblöt hund, nu var det bara huvud, ben & svans som behövde torkas!
Igårkväll var det Timråmatch på Tv:n......hussen & matten satt i soffan och kollade, Magnus och Aston var mindre intresserade och tog en stödvila istället.
Igår på dan var hunden ensam några timmar eftersom jag jobbade......när hussen kom hem så hade sötnosen ( Hunden) rullat ut en hel rulle bajspåsar och massakrerat en hel del av dom......trodde han att han skulle hitta nån med bajs i eller?????
A´puh, jag som trodde han skulle sova sig igenom dom timmarna.
Jag tycker att jag plockar undan begärliga saker men han är uppfinningsrik, så det gäller att vara steget före.......fattas bara att han ska tugga i sig nåt som fastnar i tarmen.....
Kan vi lite snabbt få ta oss igenom valptidens prövningar så att sinnet kan få lite ro?
Idag fick Magnus hålla ett vakande öga medans jag var på föreläsning, dom hade haft trappträning, det gick väl så där, vi får träna på!
Nu ska jag betala lite räkningar bättre sent än aldrig, såna här gånger så hade det varit bra att haft kvar postgirot......ganska kusligt att vara så beroende av teknik och datorer!
Ha de´bra AC


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Skapa flashcards