Aston & Lukas

Alla inlägg den 21 december 2008

Av AnnCatrin - 21 december 2008 22:04

Hallå!
Vad är det frågan om? Nu vräker det ner snö igen, igår spöregnade det, har vädergudarna oxå hormonsvallningar eller?

Idag har jag som vanligt fått en massa gjort sen jag kom hem från jobbet.....ha ha nu var jag rolig, har typ lyckats ungsbaka skinkan och griljera den, och det krävde ju ingen större arbetsinsats måste jag erkänna!
Kan bero på att latmasken tog ett grabbatag i nacken på mej och lyckades vaska fram några semestertimmar imorgon förmiddag så dygnspasset krymte, jag börjar kl 15 istället för 8......hua vad effektiv jag ska vara dom timmarna....hmmm
Men egentligen så är det bara städning kvar, och knäcken förstås, så det ser ut som att det blir jul i vårt hus i år oxå!
Dom nya trappstegen ligger på plats efter mycket klurande och sågande, nu tänkte jag inte på att ladda in före och efter bilder a´la äntligen hemma, det får bli en annan dag för tjurig som jag är så skriver jag inlägget direkt i bloggen och då går det inte att ladda in bilder under tiden, vi får se om det håller hela vägen idag!


( kravallstaketet står kvar, skall dagen till ära plockas bort en stund på julafton)
Har knäppt halvdana kort på 10-månaders klumpen, han är ju alltid vacker som en dag men jag blir ju aldrig nöjd med bilderna som ni vet, det var så konstigt sken ute när jag kom på att det skulle fotas så det blev innebilder.
nu ska jag kolla klart på " Heartbreak Hotell" på 4:an
ha det bra / AC


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards