Aston & Lukas

Alla inlägg den 30 december 2008

Av AnnCatrin - 30 december 2008 16:44

GOTT NYTT ÅR ALLIHOP ! hoppas att 2009 har många fina utställningsrosetter och ett strålande röntgenresultat i säcken åt
Aston Martin !!!!......och naturligtvis åt kullsyskon och alla andra oxå som har det på programmet på det nya året.
Och vi tvåbenta önskas ett spännade, roligt och händelserikt år!
( tänk ett nyår med bara animerade raketer och fyrverkerier ! )
                                            

Det känns lite motigt att blogga för tillfället, det händer ju liasom inget särskilt på dagarna!
Men jag klämmer väl in en liten nyårshälsning iallafall!
Igår var vi till skogen med Natus och hans matte, då fick Aston känna på hur det är att ha en översexuell tonåring ridande på sig konstant.....så då kanske han skärper till sig när han träffar på en vacker tjej nästa gång!
Aston fick en klövjeväska av Natus, tack än en gång Anne-lie ! nu får vi hålla tummarna för att han växer i en kropp som orkar bära den!
Vi pulsade iväg rakt ut i skogen, fick trampa upp en egen stig......hmmm, påminn mig om att jobba på att få bättre kondition på det nya året!
Igår åkte även granen ut, av dess forna glans inte ett spår när jag gått lös på den med saxen och klippt, sågat, vridit av typ alla grenar.
 FÖRE !
EFTER !
Och som den barrade...i drivor, jag hoppas att det går bättre nästa år att få tag på en tall, för dom barrar definitivt inte lika mycket!

Aston Martin försöker flörta sig ur att ha blivit ertappad med att våldföra sig på sin nya julklapp....men matte! jag gosar ju bara lite.......;0)
Ja´eller hur! ta den där med rödluvan och vargen oxå när du ändå håller på!

Idag har jag börjat plocka undan tomtarna, det går liksom hand i hand med julgranen, adventstjärnorna får hänga med ett tag till.
imorgon skall jag jobba mitt över dagen men kommer hem i god tid innan
h-vetet släpper lös hoppas jag.
japp, det var väl allt för idag, nu ska jag sleva i mig lite chili con carne med extra allt ( lök, vitlök, chili ) sen står det en Timråmatch på programmet.
ha de bra / AC 

mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards