Aston & Lukas

Alla inlägg den 27 januari 2009

Av AnnCatrin - 27 januari 2009 07:08

Godmorgon!
Klämmer väl in några rader på morgonkvisten innan jag drar till jobbet, idag har vi planeringsdag oxå men jag ska ju ändå jobba så det tär inte på en ledig dag.
Kollade med modern om hunden hade kvar sin plats på "dagis".....vi får se sa hon för nu har det snöat så mycket så hon måste gå efter gångvägarna vilket innebär fler möten ;0)....spännande att hämta honom på eftermiddagen!
Igår plumsade vi runt lite i skogen här ovanför innan vi gick en liten runda, man behöver inte traska så långt i det här underlaget!
Som tur var så hade en traktor kört upp mot skogen så det blev bra men jobbiga spår att gå i.

Och några bilder måste vi naturligtvis klämma in oxå!

Alla hundar borde få ha massor av snö på vintern, det är ju så himla roligt att leka plogbil i djupsnö!



Och det var faktiskt nån som gått före och spårat, tro det eller ej.....så det är inte bara jag som älgar runt i djupsnön som ett tok!

efter sista huset på denna väg blir det en  oplogad skogsväg...det var där grannfrun gick vilse i pannkakan.....
Camilla och Tuffa var och simmade igår så då bokade hon en tid åt mig nästa torsdag för bad och föning av hunden....skönt att slippa baxa in honom i duschhörnan och få ett smärre ryggskott på köpet, och för att inte tala om allt det blöta jag slipper....åker med en torr hund och kommer hem med en kanske inte torr men nästan torr hund......och all blöt päls som virvlar av lämnar vi i Timrå!....det är glädje på hög nivå i min sinnevärld!
Det fortsatte att snöa hela dagen igår......allvarligt? det räcker nu!......
Nä nu måste jag fixa lite innan jag ska åka och lämna hunden till modern som så lägligt bor åt rätt håll så jag slipper åka kors och tvärs på morgonkvisten!
ha de bra / AC


mattes funderingar och duracellens ystra krumsprång i vardagslivet ......och så kom lilla fisen .......duracellens raka motsats ......som en liten snusförnuftig farbror ♥

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

översätt bloggen

RSS

Facebook

         
                               

   








 

                       

 

           

                                                 

                                                         

                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards